Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare carne de pui


Detaliu pentru invitatia numarul 338551
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti
Numar invitatie: 338551/31.10.2012
Denumire contract: Contract furnizare carne de pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Tehnica de Constructii BucurestiCod fiscal: 4266570, Adresa: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Telefon: 0212421201, Fax: 0212421201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020396, telefon: +40 212421201, fax: +40 212421201, persoana de contact: Mihaela Costandache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UTCB - B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare carne de pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract furnizare carne de pui necesara pentru Cantina Studenteasca a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000, 00 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabiliate a ofertei: 90 zile incepand de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire: a) Ordin de plata confirmat de banca, in contul RO42TREZ7025003XXX000063 deschis la Trezoreria sect. 2, cod fiscal RO 4266570;b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, conf Formular 2, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; garantia trebuie sa fie irevocabila; in instrumentul de garantare se va mentiona dreptul autoritatii contr. de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 alin.1 din HG nr.925/2006, conf art.86 alin.3 din HG nr.925/2006;c) prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta, anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei, in exteriorul coletului. Confirmarea depunerii garantiei de participare se poate face inclusiv in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art. 86(5) a din HG 925/2006.In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM-urilor, declaratiile intocmite conform anexei 1 la Legea nr. 346 din 2004, se vor prezenta, de asemenea, in original, anexate scrisorii de inaintare si dovezii constituirii garantiei de participare, la depunerea ofertei.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art 87 si 88 din H.G. nr.925/2006.In cazul in care un ofertant depune contestatie si CNSC respinge contestatia, autoritatea contr.va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.003, 50 lei.In conditiile admiterii plangerii formulate impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei suma retinuta va fi restituita operatorului economic in cel mult 5 zile lucratoare de la pronuntarea deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Mod de constituire: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formular 3, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu HG.1045/19.10.2011, contractantul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului;c)prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta Nr. 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul 4.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie: - fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus;
- se va prezenta si Acordul de asociere semnat de asociati ;
- in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la semnarea contractului se va prezenta acordul de asociere legalizat.Cerinta Nr. 2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, tertul sustinator va prezenta Declaratia mai sus mentionata.In situatia in care din documentul solicitat reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta Nr. 3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 6.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006 sunt solicitate si tertului sustinator.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta Nr. 4. Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale si a obligatiilor la bugetul general consolidat. In acest sens se vor prezenta: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele pot fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiiunea ?conform cu originalul?.Cerinta Nr. 5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu formularul 7.Documente privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 se solicita si tertului sustinator.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Prof.univ.dr.ing Iohan Neuner - Rector, Ec. Mihaela Costandache - Director General Administrativ, Ec. Paula Iliescu ? Director Economic, Jurist Georgeta Ghiaus ? Consilier Juridic, Ing. Filip Daniel Serbencu ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Elena Oana Negulescu ? Membru in Comisia de Evaluare a Ofertelor.Cerinta Nr. 6. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta completat in conformitate cu formularul 8. Cerinta nr. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat in certificatul constator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de ONRC va fi prezentat in original/copie legalizata/"copie conform cu originalul".In situatia in care ofertantului clasat pe peimul loc a prezentat, initial, copie conforma dupa certificatul ONRC, inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atruibuire, va prezenta originalul sau copia legalizata a acestuia.Cerinta nr. 2. Pentru persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.Cerinta nr. 3. Autorizatia sanitar ? veterinara - Documentul va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila semnata conform cu originalul, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor depuse pentru participarea la procedura de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ultimul bilant contabil depus, 2. Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara: - Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in domeniul aferent obiectului contractului, - Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa se confirme experienta similara si anume livrarea produselor care fac obiectul contractului (carne de pui)., 2. Licenta de fabricatie pentru producatori, Document de certificare a sistemului de management al sigurantei alimentului ISO 22000 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer