Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE CARNE DE PUI


Detaliu pentru invitatia numarul 348592
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE CONSTANTA
Numar invitatie: 348592/14.06.2013
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE CARNE DE PUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMINUL PENTRU PERSOANE VARSTNICE CONSTANTACod fiscal: 4515670, Adresa: STR. UNIRII, NR. 104, Constanta, Telefon: 0241544789, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. UNIRII, NR. 104, Constanta, Romania, cod postal: 900544, telefon: +4 0241544789, persoana de contact: DORUTA GIUGLEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Constanta, str.Unirii nr.104
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ASISTENTA SOCIALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE CARNE DE PUI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de carne de pui la comanda.Valoarea estimativa a contractului pana la 31.12.2013 este de 80000 lei.Se preconizeaza suplimentarea in cod. art.6 din HG nr.925/2006 valoarea estimativa pana la 30.04.2014 fiind de 110000 lei.Optiuni: Valoarea estimativa pana la 31.12.2013 este 80000 lei. Se aplica art.6 din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 - 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1600 lei in conf. cu art.85 lit.a din HG nr.925/2006. In cazul depunerii garantiei de participare in alta moneda se va utiliza cursul de schimb BNR la data publicarii invitatiei de participare. Dovada depunerii garantiei de participare trbuie sa fie prezentatacel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform preved. art. 278 alin.1 din OUG 34/2006Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, conf.art.43^1 din OUG nr.34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei in conf. cu art.85 din HG nr.925/2006 si se va constitui in conformitate cu preved.art.86(1)-(3) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in preved.art.69 alin.1 din OUG 34/2006(Persoanele cu functii de decizie din cadrul Caminului pt Persoane Varstnice, responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire sunt Giuglea Doruta-directorul unitatii si Chiparu Mihaela- contabil sef.)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181Prezentare certificat de atestare fiscala emis de Adm.Fin.Publice cu plata datoriilor la bugetul de stat consolidat si cerificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite si Taxe al Bugetului Local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datotii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se pot prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator emis de ONRC.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer