Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE CARTOFI


Detaliu pentru invitatia numarul 286290
Autoritate contractanta
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: RO 4269126
Adresa: Str. Popa Sapca, nr. 7, loc. Timisoara, jud. Timis, cod postal 300057, Timisoara
Telefon: 0256200030
Fax: 0256293349
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CONTRACT FURNIZARE CARTOFI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Contract furnizare cartofi-29500 kg
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 30.03.2011 13:50
Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul Timisoara, strada Popa Sapca nr.7, localitatea Timisoara, judetul Timis
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Timisoara, strada Popa Sapca nr.7, localitatea Timisoara, judetul Timis
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 59, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea in situatiile prevazute laart.181- Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- Certificat de atestare fiscala- Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului- Certificat de inregistrare fiscala- Bilantul contabil- Fisa de informatii generale- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani.- Autorizare pentru livrarea produselor- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat- garantia de participare ? 1.180Ron
-direct din SEAP-sirect de la sediul autoritatii contractante- intrucat alocatiile bugetare actuale nu permit depasirea sumei de 59.000 lei, ~14.153, 77 euro(valoare estimata);
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer