Achizitie publica - Contract furnizare Cartofi noi
Detaliu pentru invitatia numarul 328394
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328394/31.05.2012
Denumire contract: Contract furnizare Cartofi noi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL BOTOSANICod fiscal: RO3503538, Adresa: I.C. BRATIANU 118, Botosani, Telefon: +40 231515937, Fax: +40 231535421
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare Cartofi noi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele alimentare fac parte din categoria alimentelor necesare pentru asigurarea normelor de hrana a persoanelor private de libertate.
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform pct. 9 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010 ? 1450 lei. Perioada de valabilitate a garan?iei este egala cu cea a ofertei depuse.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani. In cazul viramentului bancar sau ordinului de plata acestea trebuie confirmate de trezorerie pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului/contractelor ce se vor incheia.Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau virament bancar / ordin de plata. Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii privind situatia personala.Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 1.a.ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Prezentare Formular 1.a.BDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta (evitare conflict de interese) - Prezentare Formular 1.a.CDeclaratie privind calitatea de participant la procedura , - Prezentare Formular 1.a.DPersoane cu functie de decizie in cadrul penitenciarului: Comisar sef Paraschiv Viorel ? director penitenciarComisar Pinzariu Milica- director adj. ec.-administrativComisar Zanfirescu Rodica ? contabil sefComisar Brinzei Gheorghe ? ?ef logisticaSubcomisar Daringa Iulian ? consilier juridicSubcomisar Piascovschi Ilie ? ofi?er achizi?iiToate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificarea pentru conformitate cu originalul se va face prin inscrierea mentiunii ?CONFORM CU ORIGINALUL", insotita de semnatura reprezentantului legal al ofertantului/semnatarului ofertei imputernicit de acesta. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documentele originale pentru a verifica conformitatea copiilor cu acestea.in cazul ofertantilor straini, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari.Documentele emise de autoritatile competente vor fi in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor.Documentele/certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de Iege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritateacontractanta va avea dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Din continutul Certificatului constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul de produce sau comercializa produsul ce face obiectul procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, va transmite in termen de maxim 3 zile lucratoare certificatul constatator in original/ copie legalizata la sediul autoritatii contractante.Pentru persoane juridice straine: Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezidentinsotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra media de afaceri globala pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani, Recomandari - minim una, Informatii privind subcontractantii si asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Dina SEAP sau de la sediul Penitenciarului Botosani
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 10:41