Achizitie publica - Contract furnizare clorura de calciu solutie 30%
Detaliu pentru invitatia numarul 355085
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355085/28.10.2013
Denumire contract: Contract furnizare clorura de calciu solutie 30%
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTEGA S.A.Cod fiscal: RO8670570, Adresa: Str.Crangului nr.1, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0740224788, 0733009762, Fax: 0267-351897
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Crangului nr.1, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520032, telefon: +40 733009762, fax: +40 267351897, persoana de contact: ISTVAN KADAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC. Tega SA. Sfantu Gheorghe str.Crangului nr.1. jud. Covasna, cod postal 520032.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare clorura de calciu solutie 30%
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract furnizare clorura de calciu 30% pe baza de comanda, cu transport auto inclus.
II.1.6) CPV: 24312120-1 - Cloruri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 3.800 lei. Se poate depune cu OP vizat de banca in contul bancar al SC.Tega SA.: RO55RNCB0124038030390001, deschis la BCR Sf. Gheorghe , numerar, fila cec sau scrisoare de garantie bancara, si orice instrument de garantare, asa cum prevede art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006;. Garantia de participare este OBLIGATORIE. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul depunerii unei contestatii, si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma conform, art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilutate a ofertei si minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare se va utiliza cursul de referinta comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (formular F2)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular F5)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular F3)- Declaratie privind neincadrarea in art. 69.1 din OUG34/2006 (Formular F4)persoane cu functie de decizie: Czimbalmos Kozma Csaba presedinte C.A., Neagu Gheorghe membru C.A., Krecht Rudolf membru C.A., To;th ? Birtan Csaba - Director General, membru C.A., Bardo;cz Erno ? Director tehnic, presedinte comisie evaluare, Vajna Kinga Eniko - Director economic, membru comisie evaluare, membru C.A., Mathe Laszlo; ? Director operational, membru comisie evaluare, Lorincz Tibor ? Manager dezvoltare, membru comisie evaluare, Kadar Istvan ? Manager administrativ, membru comisie evaluare, Gyorgyjakab Irma - membru rezervaC.A. = Consiliul de Administratie Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de calitate ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 10:14