Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare combustibil lichid usor tip III


Detaliu pentru invitatia numarul 344336
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE ORTOPEDIE TRAUMATOLOGIE SI RECUPERARE MEDICALA EFORIE SUD
Numar invitatie: 344336/26.03.2013
Denumire contract: contract furnizare combustibil lichid usor tip III
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE ORTOPEDIE TRAUMATOLOGIE SI RECUPERARE MEDICALA EFORIE SUDCod fiscal: 4514756, Adresa: str.Republicii, nr.7, Eforie Sud, Telefon: 0241-749445, Fax: 0241-748449
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Republicii, nr.7, Eforie Sud, Romania, cod postal: 905360, telefon: +04 241749445, fax: +04 241748449, persoana de contact: Atena Caranicola
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Republicii nr.7, Eforie Sud, Romania, cod postal: 905360, telefon: +04 241749445, fax: +04 241748449, persoana de contact: Atena Caranicola
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare combustibil lichid usor tip III
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract furnizare combustibil lichid usor tip III pentru asigurarea incalzirii spitalului
II.1.6) CPV: 09000000-3 - Produse petroliere, combustibil, electricitate si alte surse de energie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-garantia de participare reprezinta 2 % din valoarea estimata a contractului; - cuantumul garantiei de participare: 2.851, 2 lei; - perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; - garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, ?.... prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?. De asemenea, garantia de participare se poate constitui si prin depunere a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se va face viramentul este RO53TREZ2365006XXX005133 Trezoreria Eforie Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34, in cazul in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanata va retine contestatorului suma de 1.425, 6 lei. Data la care se va face echivalenta leu/euro, cursul stabilit de BNR din data de 22.03.2013.
Garantie de buna executie
-garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA; -depunere prin orice instrument de garantare; -achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formular nr. 1 din Sectiunea FormulareConducerea spitalului: MANAGER: Ec. Viorel Pascaru; DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Neriman BectemirDIRECTOR MEDICAL: Dr. Liliana Sandu. Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire in speta: Jr. AtenaCaranicola; Ing. Mihaela Negoitescu; Av. Dinut Eduard Constantin2)Declaratie privind eligibilitatea - Completarea Formular nr. 2 din Sectiunea Formulare3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completarea Formularului nr. 3 din Sectiunea Formulare4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Completarea Formularului nr. 4 din Sectiunea Formulare5) Certificat privind calitatea de participant la procedura - Completarea Formularului nr. 5 din Sectiunea Formulare6) Certificat de atestare fiscala - Eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.7) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1) Certificat constator eliberat de ONRC, document care trebuie sa contina informatii in concordanta cu realitatea la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca: -capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.2) Autorizatia de antrepozit fiscal pentru produsul energetic solicitat- CLU tip III, cod NC 27101964Nota: Spitalul detine autorizatie de utilizator final cu codul NC 27101964. Aceasta autorizatie, conform prevederilor art. 206^60 alin.1 lit k Codului fiscal, pentru incalzire, permite achizitionarea in regim de scutire directa de la plata acizelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe domeniul de activitate din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)-conform formularului atasatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani prin prezentarea a cel putin a unui document prin care sa se confirme livrarea de produse a uneicantitati de minim de 45 tone. Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistem de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer