Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare combustibil tip calor extra 1


Detaliu pentru invitatia numarul 324355
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul de Psihiatrie Sapunari
Numar invitatie: 324355/20.04.2012
Denumire contract: Contract furnizare combustibil tip calorextra 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie SapunariCod fiscal: 3466375, Adresa: Str. Principala, nr. 15, loc. Sapunari, jud. Calarasi, Sapunari, Telefon: 0242645174, 0242645194, Fax: 0242645174
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 15, Sat Sapunari , Comuna Lehliu, Judetul Calarasi, cod postal, 917151, Sapunari, Romania, cod postal: 917151, telefon: +40 242645174, fax: +40 242645174, persoana de contact: Spitalul de Psihiatrie Sapunari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului de Psihiatrie Sapunari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare combustibil tip calorextra 1
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constitue achizitia de combustibil tip calor extra 1 necesarfunctionarii centralei termice.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 284, 206 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 2842 leiValabilitate: Cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiSe vor avea in vedereprevederile art. 86 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Obligatoriu: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/20062. Prezentarea " Certificatului de participare cu oferta independenta"3. Prezentarea " Declaratieiprivind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Nominalizare persoane autoritate contractanta: manager, Iacomi Daniela, director financiar contabil, Pantica Lidia, jurist, Dobre Ionut, sef serv. ad-tiv, Streja Ticu, utilizator SEAP, Manea Georgeta Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"Pentru evitareaaparitiei conflictului de interese avand in vedereprevederile art.69 indice 1din OUG 34/2006 solicitamprezentarea certificatului constatator in una din formele precizate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleSe va prezenta cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentareacel putin a unui document /contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu 284.206 lei. Documente emise de organismele acreditate pentru confirmarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer