Achizitie publica - Contract furnizare Consumabile Medicale
Detaliu pentru invitatia numarul 347705
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347705/30.05.2013
Denumire contract: Contract furnizare Consumabile Medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Medical De Diagnostic Si Tratament Ambulatoriu "Dr. Nicolae Kretzulescu"Cod fiscal: 4267079, Adresa: Str.Mihai Voda, nr. 17, sector 5, Bucuresti, cod postal 050042, Bucuresti, Telefon: 0021.311.14.98 sau 21.314.00.90 sau , Fax: 021.314.00.90
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Mihai Voda, nr. 17, sector 5, Bucuresti, cod postal 050042, Bucuresti, Romania, cod postal: 030668, telefon: +40 213111498, fax: +40 213140090, persoana de contact: Aurelia Claudia Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mihai Voda nr. 17 sector 5, Bucuresti, etaj I cam. 126
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare Consumabile Medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de consumabile dentareValoarea minima estimata a intervalului in suma de 86.839, 00 lei reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013 iar valoarea maxima in suma de 144.731, 38 lei reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor, conform art.6 alin(3) din HGR 925/2006.Optiuni: Autoritatea contractanta aplica prevederile art. 6 alin(3) din HGR 925/2006
II.1.6) CPV: 33141800-8 - Consumabile dentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 839 - 144, 731.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 1 % din valoarea minima estimata in lei fara TVA a fiecarui lot in parte - Perioada de valabilitate va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care garantia de participare va fi depusa in alta valuta, echivalenta se va face, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 1 % din valoarea minim estimata in lei fara TVA a fiecarui lot in parte. In cazul IMM cuantumul gar.de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentatilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf. modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/2004. Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului gar.de participare se aplica numai in cazul in care asoc.este alcat. exclusiv din IMM-uri, indif.daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.In cazul in care operatorul economic oferteaza pentru mai multe loturi, garantia de participare va fi insotita de un centralizator care vaevidentia urmatoarele: 1. Nr crt. lot2. Denumire produs3. Suma garantie participare4. Total sume garantii participareNr. cont Garantii ? RO 04 TREZ 7055 005 XXX 000 170 ? deschis la Trezoreria sectorului 5 Bucuresti.
Garantie de buna executie
Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul IMM cuantumul gar.de buna executie solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMMofert. va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentatilor legal/legali al/ai intreprinderiiinteresate. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf. modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/2004. Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului gar.de buna executie se aplica numai in cazul in care asoc.este alcat. exclusiv din IMM-uri, indif.daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular ( formular nr. 6).- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Dodan IonTudorache BogdanCernaianu CarmenAvram CristinaGhitescu DanielaDumitru Aurelia ClaudiaMiclea CatalinTrandafir GabrielaBotofei IrinaBucura MihaelaNicola MarianIn acest sens se va completa formularul nr. 7.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sauCazier judiciar /certificat echivalent ( formular nr. 2).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pepropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.3)Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni, in scopul participarii la procedura si pentru indeplinirea criteriilor de calificare se vor prezenta in original, conform prevederilor art.5 alin(3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pepropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Prezentarea certificatului se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" conform art. 5 alin.(1) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Solicitarea de mostre pentru loturile nr. 6, 7, 8, 9, si 10 din caietul de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online - S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 09:13