Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare CROMATOGRAF DE GAZE CU DETECTOR SELECTIV DE MASA (GC-MS)


Detaliu pentru invitatia numarul 338770
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU STIINTE BIOLOGICE
Numar invitatie: 338770/02.11.2012
Denumire contract: Contract furnizare CROMATOGRAF DE GAZE CU DETECTOR SELECTIV DE MASA (GC-MS)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU STIINTE BIOLOGICECod fiscal: 3324060, Adresa: Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Bucuresti, Telefon: 021-2207780, Fax: 021-2207695
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare CROMATOGRAF DE GAZE CU DETECTOR SELECTIV DE MASA (GC-MS)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in furnizarea unui cromatograf de gaze cu detector selectiv de masa (GC-MS), conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 359, 221 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Echivalentul in lei a 1500 euro (fara TVA), la cursul leu/euro de 4.5693 comunicat de BNR in data de 16.10.2012. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile. Garantia de participare poate fi depusa in orice forma prevazuta de art. 86 din H.G. nr. 925/2006, conform prevederilor art. 18 din H.G. 1660/22.11.2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, si anume 90 de zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (art. 180 din OUG 34/2006) - Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de atestare fiscala care sa ateste inexistenta de obligatii de plata restante la bugetul de stat sau echivalent, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale care sa ateste inexistenta de obligatii de plata restante la buget, sau echivalent, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Alina Butu, Vladimir Sandru, Georgeta Fidler, Simona Litescu, Mircea Juganaru. Persoana cu functie de decizie care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: Manuela Elisabeta Sidoroff.Documentele se vor trasmite prin www.e-licitatie.ro, in original scanat sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (documentul original scanat.) sau act constitutiv/statut ( documentul original scanat) din care sa rezulte ca ofertantul are dreptul de a furniza produse de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Persoane juridice straine: - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate furnizarea produselor solicitate prin prezenta procedura.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile - Vor fi prezentate pentru ultimii trei ani (2009, 2010 si 2011)? documentul original scanat., Informatii generale despre ofertant, Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare de: 538832 Lei (exclusiv TVA).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani;Ofertantul va face dovada efectuarii a cel putin o livrare, sau documente care sa certifice furnizarea de aparate de analiza similare cu aparatul ce face obiectul acestui contract, a caror valoare cumulata este mai mare sau egala cu 359220 Lei (exclusiv TVA).Ofertantul va depune recomandarile scrise din partea beneficiarilor respectivi? documentul original scanat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, de pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Dezvoltare Regionala)
Data expedierii prezentei invitatii: 02.11.2012 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer