Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare diverse tipuri de mobilier si de echipament


Detaliu pentru invitatia numarul 337100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Numar invitatie: 337100/10.10.2012
Denumire contract: Contract furnizare diverse tipuri de mobilier si de echipament
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Marasti 59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 213182564, fax: +40 213180296, persoana de contact: Ref. Spec. Mihaela Sambotin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V.Bd. Marasti 59, sector 1, Bucuresti, corp A Rectorat, la Serviciul ACHIZITII PUBLICE, demisol.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare diverse tipuri de mobilier si de echipament
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie ?diverse tipuri de mobilier si de echipament ?
II.1.6) CPV: 39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 845.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In procent de 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului. In suma de: 285 lei ? lot 1; 411 lei ?lot 2; 9 lei- lot 3; 186 lei ? lot 4; 212 lei ?lot 5; 2166 lei ? lot 6; 964 lei- lot 7; 96 lei- lot 8; 282 lei- lot 9. Total garantie de participare 4611 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va exprima in lei. Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: conform art.86 alin.1) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. U.S.A.M.V. din Bucuresti cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420 ; U.S.A.M.V. din Bucuresti - CUI - RO4602041. Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa in exteriorul plicului continand oferta. Pentru operatorii economici care se incadreaza in rindurile IMM in conformitate cu Legea 346/2004 art. 16 lit. B, vor constitui garantia de participare cu reducerea de 50%, declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. se va atasa in exteriorul plicului continand oferta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- formularul 2 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie. In cazul ofertelor depuse individual cat si in asociere, incadrarea ofertantului sau a oricaruia din asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata-formularul 3 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul ofertelor depuse individual cat si in asociere, incadrarea ofertantului sau a oricaruia din asociati in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea in original a formularului 4 din sectiunea Formulare a prezentei documentatii ? declaratie in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va depune o declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati.;Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata -Completarea in original a formularului nr. 5 din sectiunea Formulare a prezentei documentatii. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii si in cazul in care exista terti sustinatori, fiecare subcontractant, precum si fiecare tert sustinator va prezenta aceasta declaratie. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt urmatoarele: - Prof. univ. dr. Cimpeanu Sorin Mihai ? rector - Prof. univ. dr. Alecu Ioan Nicolae ? presedintele Universitatii - Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? prorector - Prof. univ. dr. Stanica Florin ? prorector - Prof. univ. dr. Stan Vasilica ? prorector - Prof. univ. dr. Fintineru Gina ? prorector - Ing. Postamentel Mariana ? director general administrativ - Ec. Bragadireanu Ioana ? director economic Persoanele ce vor face parte din comisia de evaluare: ing. Mariana Postamentel, ing. Florin Neacsu, dr. Iuliana Ionascu, asist. univ. dr. Mira Oana Turtoi, dr. ing. Burcea Mariana, ref. spec. Mihaela Sambotin, ing. Valentin Lazar, ing. Petre Lospa Fisa de informatii generale-Completarea fisei de informatii generale, formularul nr.6 din Sectiunea formulare din care sa reiasa datele firmei, persoane de contact, adresa, telefoane si mail-uri de contact, etc. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului--in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii, valabil la data depunerii ofertelor, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original/copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Vor fi prezentate mostre conform cerintelor caietului de sarcini. Mostrele se vor depune la DEPOZITUL U.S.A.M.V. BUCURESTI din bd. Marasti nr.59, sector 1, Bucuresti, pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, pe baza de proces verbal.Vor fi prezentate mostre conform cerintelor caietului de sarcini, pentru urmatoarele pozitii din caietul de sarcini: 1.2. masa student- mostra de culoare; poz. 2.1. dulapuri suspendate cu usi duble si sertare ? mostra glisiera; poz. 4.1.1. etajera superioara tip 1 corp biblioteca -mostra de culoare; 4.1.2. etajera superioara tip 2 corp biblioteca- mostra de culoare si material; poz. 4.1.3. etajera superioara tip 3 corp biblioteca - mostra de culoare; poz. 4.1.4. etajera inferioara corp biblioteca - mostra de culoare; poz. 4.1.5. mese studiu corp biblioteca ?mostra de culoare; poz. 4.1.6. cuier biblioteca ? mostra de culoare; poz. 4.1.7. extensie masa ? mostra de culoare; poz. 4.1.8. cuier - mostra de culoare; poz.4.1.9. dulap mare ?mo, Informatii privind asociatii: In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii. Acord de asociere sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., Informatii privind subcontractantii In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca fiecare. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 sau echivalent.Se accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din S.E.A.P.: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer