Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare dotari proiect 322


Detaliu pentru invitatia numarul 320730
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Burla (Primaria comunei Burla)
Numar invitatie: 320730/27.02.2012
Denumire contract: Contract furnizare dotari proiect 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Burla (Primaria comunei Burla)Cod fiscal: 16388180, Adresa: Localitatea Burla nr.391, judetul Suceava, Burla, Telefon: 0230.419.550, Fax: 0230.419.550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Burla nr.391, judetul Suceava, Burla, Romania, cod postal: 727616, telefon: +40 230419550, fax: +40 230419550, persoana de contact: Gheorghe Papuc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Burla nr.391, judetul Suceava, Burla, Romania, cod postal: 727616
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare dotari proiect 322
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse in cadrul PROIECTULUIINTEGRAT ?Modernizare drumuri comunale, Alimentare cu apa, Canalizare si statie de epurare, Modernizare camin cultural, Prima infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip ? after school, in comuna Burla, judetul Suceava»
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 374 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT I ?mobilier: 800 leiLOT II-materiale didactice: 199 leiLOT III-jucarii: 199 leiLOT IV-echipamente electronice: 400 leiLOT V-storuri textile: 200 lei-Perioada de valabilitate a garan?iei pentru participare: 90 zile calendaristice de la data depunerii ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Anexa 12B, Certificat de atestare fiscala, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, Formular 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69, din OUG 34/2006 - persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Papuc Gheorge (primar), Juravle Dumitru (viceprimar), Mutescu Vasile(resp. achizitii publice), Nistor Domnica (contabil sef), Formular 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic trebuie sa prezinte: Cifra de afaceri anualaglobala, media pe ultimii 3 ani incheiati (sau peperioadadelainfiintare, dacaaceasta perioada este mai mica de 3 ani) trebuie sa fie egala sau mai mare decat: -Lot I -80.000 lei.-Lot II- 20.000 lei-Lot III-20.000 lei-Lot IV-40.000 lei-Lot V- 20.000 lei, Operatorul economic trebuie sa prezinte: Copii ale bilanturilor contabile la31.12.2008. 31.12.2009 si 31.12.2010.- In cazul asocierii, fiecare dintre asociati va trebui sa prezinte bilanturile contabile solicitate;
- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea economica si financiarase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare din ultimii 3 ani, Informatii privind resursele umane si structura managementului Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer