Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare dulap textil cu cadru metalic


Detaliu pentru invitatia numarul 346945
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVA
Numar invitatie: 346945/20.05.2013
Denumire contract: Contract furnizare dulap textil cu cadru metalic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVACod fiscal: 4554173, Adresa: str.Drumul Industriilor nr.81, Craiova, Telefon: 0251485935, Fax: 0251485935
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare dulap textil cu cadru metalic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul vizeaza achizitionarea de dulapuri textile cu cadru metalic. Pentru a permite operatorilor economici sa-si intocmeasca ofertele, autoritatea contractanta a anexat la caietul de sarcini specificatia tehnica a produsului.
II.1.6) CPV: 39122100-4 - Dulapuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110 - 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant. de particip. este de 6600 RON. Pentru IMM cuantumul garant de particip. este de 3300 RON. Perioada de val. a garant. de particip. este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: - scrisoare de garantie bancara in original, in favoarea autorit contract sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asig. in conf cu preved. art. 86 din HG 925/2006 (Formularul F2).In cazul constituirii garant de particip prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO14TREZ2915005XXX000147 deschis la Trez. Mun. Craiova. Pentru IMM, garant. de particip./buna executie este de 50% din valoarea solicitata, ofertantii completand in acest sens, DECLARATIA privind incadrarea in categoria IMM, conf anexei din Legea 346/2004.In cazul in care un ofertant isi retrage sau modifica oferta in perioada de valabilitate a acesteia (dupa data deschiderii ofertelor), atunci ofertantul respectiv pierde garant de particip la procedura de achizitie si este exclus din procedura de achizitie.Ofertantul care depune o oferta la o alta adresa decat cea indicata anterior sau dupa data si ora limita de depunere a ofertelor se considera ca a prezentat o oferta intarziata, drept pentru care, in conditiile art. 33 alin. 3 lit. a din HG 925/2006, oferta prezentata este declarata respinsa.Perioada de valabilitate a garantiei de participare poate fi prelungita la cererea autoritatii contractante. Pt operatorii care constituie garant. de part in euro/alta valuta, echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii anuntului de part.Garant de particip, in forma, valoarea si perioada de valabilit stabilita prin DA, trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Contestatorului caruia i-a fost respinsa o eventuala contestatie ca nefondata de catre CNSC, i se va retine suma calculata conform art. 278, indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in suma de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent de furnizare, sub forma de scrisoare de garantie bancara, emisa de catre o societate bancara si de asigurare din Romania, in termen de 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului.In conformitate cu art. 90, alin. 2 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa, autoritatea contractanta accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.Declaratii privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie1. prezentare Declaratie privind eligibilitatea referitoare la respectarea art. 46 si 180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul F3 din sectiunea Formulare.Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere.B Documente privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Cerinte obligatorii: prezentarea urmatoarelor documente :1. Declaratie pe propria raspundere , referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu FormularulF 4 din sectiunea Formulare2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip, eliberate de autoritatile competente din tara de origine sau in tara in care este stabilit)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.a. pentru candidatii din tara- Certificat de atestare fiscala emis de DirectiaGenerala a Finantelor Publice- Certificat privind plata taxelor si impozitelor localeb. pentru candidatii din alta tara- Formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la aliniatul 2 lit. a), autoritatea contractanta accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completat potrivit modelului prezentat in sectiunea Formulare - Formularul F13.4. prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire sunt Rucsanda Adrian, Breazu iulian, Istinie Stefania, Tirla Stefan, Tanasoiu Ilie, Curiman Simona, Buica Daniel. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: a. prezentarea Certificatului constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele solicitate la aceasta sectiune vor fi scanate si depuse prin intermediul SEAP.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele solicitate la aceasta sectiune vor fi scanate si depuse prin intermediul SEAP. Pentru documentele emise intr-o limba straina se vor prezenta traduceri efectuate de un traducator autorizat prezentand, in acest sens, traducerea legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorii1.Prezentarea Fisei de informatii generale, completata potrivit modelului prezentat in sectiunea Formulare - Formularul F 6, din care sa rezulte cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani. Cerinte minime de calificare :1.Prezentarea documentului mai sus mentionat. Nivel de indeplinire - cifra de afacerimedie globala pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu de 2 ori valoarea celui mai mare contract subsecvent.(220.000 lei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. (conform Formularul F 7 din sectiunea Formulare); in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat. Se vor prezenta documente/certificate/emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Pentru operatorii economici infiintati dupa anul 2010, se vor prezenta documente incepand cu perioada demararii activitatii comerciale. In situatia in care operatorul economic nu este in masura sa obtina aceste confirmari, se aplica prevederile art. 188, alin. 1 lit. a., Prezentarea de documente/contracte din care sa rezulte livrarea bunurilor materiale catre beneficiarii prezentati in lista cu principalele livrari de produse din ultimii trei ani care sa contina valoarea contractelor, perioade de livrare, etc.Pentru operatorii economici cu o vechime mai mica de 3 ani, se vor prezenta documente incepand cu perioada demararii activitatii comerciale., Certificate sau alte documente (certificate tip CE, )care sa ateste conformitatea produselor cu prevederile din specificatiile tehnice din caietul de sarcini.., Se va solicita 2 mostre de produs (2bucati identice) in cadrul propunerii tehnice, asa cum este detaliat in documentatia de atribuire.Mostre din produsele oferite, conform precizarilor din Caietul de sarcini, mostre care trebuie sa indeplineasca toate cerintele specificatiilor tehnice. Mostrele de produs se depun la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele vor fi ambalate si sigilate in colete corespunzatoare pe care vor fi inscriptionate datele de identificare ale operatorului economic, precum si adresa autoritatii contractante, cu mentiunea "COLET MOSTRE". Documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii (SR-EN- ISO 9001/2008 sau echivalent) la nivelul propriei societati. Autoritatea contractanta accepta certificate privind implementarea sistemului de management al calitatii la ofertant emise pentrusectorul de activitate cu care acesta contribuie la indeplinirea contractului, valabile cel putin pana la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer