Achizitie publica - contract furnizare echipamene individuale de protectie
Detaliu pentru invitatia numarul 337774
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337774/19.10.2012
Denumire contract: contract furnizare echipamene individuale de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR CAMPENI , NR.28, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400217, telefon: +40 0372845742, fax: +40 0264484077, persoana de contact: Dana Oltean, email [email protected].
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ANCOM DR CLUJ , STR. CAMPENI , NR.28, Cluj Napoca, camera 27.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare echipamene individuale de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare echipament individual de protectiecodCPV: 18143000-3 (halat-18110000-3, salopeta-18110000-3, manusi de protectie- 18141000-9, casti de protectie -18444000-3, cizme de cauciuc-18812200-6, bocanci-18832000-0, combinezon de protectie- 35113410-6, centuri de siguranta-39525700-5, franghii- 39541140-9)
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 495 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de in cuantum de 380 LEI.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, potrivit Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50%.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cu cel putin 100 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezoreriaOperativaaMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, Cod de identificare fiscala: 14751237b) instrument de garantare (scrisoare de garantie).Instrumentul de garantare, trebuie constituit irevocabil in favoarea ANCOM, CONF Anexei5 sau similar.din Sectiunea a 4-a - Formulare.In cazul in care instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana si legalizata de catre un traducator autorizat.c) depunerea sumei respective la casieria autoritatii contractante din Cluj Napoca, str. Campeni, nr. 28.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art. 33 alin. (3) lit. b) coroborate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieOfertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cuanexa 1din Sectiunea a 4-a - Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieOfertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cuanexa 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieOfertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu anexa6 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorieOfertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu anexa 7 din Sectiunea a 4-a ? Formulare Cerinta obligatorie: Persoane fizice/juridice romaneOfertantul va prezenta, in original , copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu maxim 30 zile calendaristice inainte cu data depunerii ofereidin care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copielegalizata.Persoane fizice/juridice romanePersoane juridice /fizice straineOfertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcarea fisierului electronic, de pe site-ul www.e-licitatie.ro, sau gratuit la sediul aut. contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 12:17