Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare echipamente de protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 300839
Autoritate contractanta
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 4602041
Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti
Telefon: 3182564
Fax: 3180296
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract furnizare echipamente de protectie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: achizitie echipamente de protectie
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.06.2011 13:52
Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: U.S.A.M.V. BUCURESTI bd. Marasti nr.59, 011464, sector 1, Bucuresti, la Registratura - parter, Corp A, Rectorat
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.S.A.M.V. Bucuresti, bd. Marasti nr.59, sector 1, Rectorat, corp A, demisol ? Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 193, 940 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG34/2006 actualizata, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul constatator, Certificatul unic de înregistrare, Fisa de informatii generale, Lista principalelor livrari efectuate în ultimii 3 ani, continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular 12D - sectiunea Formulare), insotita de minim o recomandare in original din partea unuia sau a mai multi clienti beneficiari ai produselor furnizate
prin descarcare din SEAP; garantia de participare in valoare de 1939 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer