Achizitie publica - contract furnizare echipamente informatice
Detaliu pentru invitatia numarul 336836
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336836/08.10.2012
Denumire contract: contract furnizare echipamente informatice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)Cod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: 252.44.46, Fax: 252.44.46
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Victorita Bocea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Victorita Bocea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare echipamente informatice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei publice: echipamente informatice: computer birou/computer portabil (laptop), livrarea si instalarea acestora la sediul beneficiarului.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 919.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 3998.00 leiPerioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va plati in contul: RO 37 TREZ 702 5006 XXX 000 197, deschis la Trezoreria Sector 2, Beneficiar: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti. Se constituie in favoarea autoritatii contractante, conf. art. 86din HG nr. 925/2006. In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul nr. 12, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin virament bancar - ordin de plata, in copie cu confirmarea sumei de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma calculata conf. art 278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA; se constituie in conf. cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari. In cazul in care constituirea garantiei de buna executie se face prin scrisoare bancara de buna executie se va utiliza formularul 16. Instrumentul de garantare va fi predat autoritatii contractante in original in cel mult 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)-formular 1 II. Declaratie privind neincadrarea ]n precederile art.181 din OUG nr.34/2006-formular nr.2III. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certficat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-formular tip emis de organismele competente, eliberat pentru ultima luna incheiata dpdv al exercitiului economico-financiar2.Certficat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul general consolidat -formular tip emis de autoritatea fiscala competenta, eliberat pentru ultima luna incheiata dpdv al exercitiului economico-financiarInregistrarea de datorii scadente si neachitate, descalifica ofertantul.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2008 cu modif.si complet.ulterioareDocumentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele de mai sus.)IV. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - formular nr.3. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: 1. Primar ? Neculai Ontanu2. Director ? Ion Marin3. Director ? Valentin Ifrim4. Sef serviciu ? Victorita Bocea5. Sef serviciu ? Daira Vintila6. Sef serviciu ? Marius Ionescu7. Consilier ? Adina Popovici8. Consilier ? Oana Ionita9. Consilier ? Florentina Costea10. Referent ? Adrian StaniloiuConsilieri locali: Abu-Daher Rawan, Beldeanu Augustin Lucian, Brancu Mihail, Ciornohac Ionut Alexandru, Condurateanu Andrei Razvan, Cosmescu Marius, Costache Jean, Cretoiu Ioan, Cruceanu Elena, Dobrin Nicu, Frumosu Dragos Vasile, Gherghiceanu Florentina, Glavan Ion, Iliescu Constantin Cristinel, Lazaroiu Ioana, Manciulea Vittorio Alberto, Micu Florian, Oprea Dumitru, Parvulescu Dragos Emilian, Popa Radu Mihai, Popescu Lenuta, Sandu Emil, Soare Cezar Radu, Sufer Mioara, Toader Mugur Mihai, Tudor David Olivier Emmanuel, Tudorie VioletaV.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr.4VI. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular nr.5 Se va prezenta Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul) valabil la data deschiderii ofertei, emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii;
- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Prezentarea informatiilorgenerale aferente anilor 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind capacitatea tehnica: prezentarea listei cu principalelefurnizari de produse din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare, 3. Informatii privind personalul tehnic de specialitateOfertantul va trebui sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului., 4.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, 5. Informatii privind subcontractantii Prezentarea de documente care confirma certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, de catre un organism specializat in domeniu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
punctaj tehnic
40
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 08:49