Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare echipamente IT pentru infochio?curi, echipamente de re?ea IT ?i echipamente foto-video


Detaliu pentru invitatia numarul 334198
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL BOTOSANI
Numar invitatie: 334198/22.08.2012
Denumire contract: Contract furnizare echipamente IT pentru infochio?curi, echipamente de re?ea IT ?i echipamente foto-video
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL BOTOSANICod fiscal: RO3503538, Adresa: I.C. BRATIANU 118, Botosani, Telefon: +40 231515937, Fax: +40 231535421
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare echipamente IT pentru infochio?curi, echipamente de re?ea IT ?i echipamente foto-video
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele/echipamentele, defalcate pe cele 7 loturi, sunt necesare pentru asigurarii promovarii ?i vizibilita?ii proiectului
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot nr. 1 - Sta?ii de lucru (PC + Monitor LCD)-280 lei.Lot nr. 2 - Cititor de carduri magnetice-60 lei. Lot nr. 3 - Switch 24 porturi-15 lei. Lot nr. 4 - Videoproiector XGA- 35 lei. Lot nr. 5 - Aparat Foto Digital-45 lei. Lot nr. 6 - Sistem supraveghere video-25 lei. Lot nr. 7 - Hard disk extern-5 lei. TOTAL GENERAL 465.00 lei.Au fost stabilite conform pct. 9 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010.Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani. In cazul viramentului bancar sau ordinului de plata acestea trebuie confirmate de trezorerie pana la data deschiderii ofertelor.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
8 % din valoarea fara TVA a contractului/contractelor ce se vor incheia.Modul de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau virament bancar / ordin de plata. Cod IBAN RO89TREZ1165005XXX000238, deschis la Trezoreria Mun. Botosani.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 1.a.A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Prezentare Formular 1.a.B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta (evitare conflict de interese) - Prezentare Formular 1.a.CPersoane cu functie de decizie in cadrul penitenciarului: - Comisar sef Cuzic Victor ? director penitenciar- Comisar Livadaru Cristina ? director adjunct- Comisar Pinzariu Milica- director adj. ec.-administrativ- Comisar sef Ieremie Cristian ? coordonator proiect: ?O societate in schimbare ? Reintegrarea sociala si profesionala a detinutilor? (Numar de identificare al contractului POSDRU/96/6.2/S/52913);
- Comisar Zanfirescu Rodica ? responsabil financiar in cadrul priectului- Subcomisar Daringa Iulian ? consilier juridic- Subcomisar Piascovschi Ilie ? expert achizi?ii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura , - Prezentare Formular 1.a.D-Certificat de participare la procedura cu o oferta independenta - Prezentare Formular 1.a.E- certificat de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar (certificat fiscal de la ANAF) ;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Operatorii vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011).In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Certificarea pentru conformitate cu originalul se va face prin inscrierea mentiunii ?CONFORM CU ORIGINALUL", insotita de semnatura reprezentantului legal al ofertantului/semnatarului ofertei imputernicit de acesta. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documentele originale pentru a verifica conformitatea copiilor cu acestea.in cazul ofertantilor straini, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari.Documentele emise de autoritatile competente vor fi in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritateacontractanta va avea dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Din continutul Certificatului constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul de produce sau comercializa produsul ce face obiectul procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc, dupa finalizarea etapei de licitatie electronica, va transmite in termen de maxim 5 zile lucratoare certificatul constatator in original/ copie legalizata la sediul autoritatii contractante.Pentru persoane juridice straine: Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezidentinsotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiaracifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani, Recomandari - minim una, Informatii privind subcontractantii si asociatii certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul unitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer