Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare echipamente IT si produse pentru birou


Detaliu pentru invitatia numarul 354019
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Numar invitatie: 354019/24.09.2013
Denumire contract: contract furnizare echipamente IT si produse pentru birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Dezvoltarii Regionale si Administratiei PubliceCod fiscal: 26369185, Adresa: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372111485, Fax: +40 0372111445
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 372111485, fax: +40 0372111445, persoana de contact: Daniel Agheboaiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare echipamente IT si produse pentru birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract furnizare echipamente IT si produse pentru birou
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 239, 539.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este precizat in sectiunea loturi. Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele precizate de art. 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei garantii de participare constituita in valuta se va folosi ca echivalenta cursul BNR publicat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 nu sunt aplicabile niciunui lot.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele precizate de art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 1 se va completa si in cazul tertului sustinator);b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta Formularul 1A cu referire doar la lit. a, c1, d);c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 1B;d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 1C. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Liviu Nicolae Dragnea, ministru? Sevil Shhaideh, secretar de stat;? Banu Constatin Marius; secretar de stat;? Matache Iulian-Ghiocel, secretar de stat;? Marian Niculescu, secretar general;? Burduja Claudiu, secretar general adjunct;? Boldea Cristian Robert, secretar general adjunct;? Rusnac Melania, director general, Directia Generala Management Financiar, Resurse Umane si Achizitii? Vasile Ionela, director general, Directia Generala Avizare, Contencios, Relatia cu Parlamentul si Dialog Social? Mihaela Voinea, Coordonator, Directia Achizitii Publice? Friptu Gabriel Laurentiu, Director general, Direc?ia Generala Programe Europene, ? Coporan Iuliana-Camelia, Director general adjunct, Direc?ia Genrala Programe Europene, ? Surcel Cornelia Doina, Director general adjunct, Direc?ia Genrala Programe Europene, ? Surdeanu Catalin Virgiuliu, Director, Directia AM POR;? Idu Pompilia, ?ef birou, Biroul Evaluare Program, ? Laurentiu Caprian, sef serviciu, Serviciul Contractare axe prioritare, ? Tigau Bogdan, ?ef serviciu, Serviciul Asisten?a tehnica ?i rela?ia cu organismele intermediare? Radu Luiza Nicoleta, sef serviciu, Serviciul planificare? Hertzog iulia Stela, Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana? Glavan Ioana Cristina, sef serviciu, Serviciul AM RO-BG? Cristea Oana Veronica, sef serviciu, Serviciul AM RO-SE? Popescu Daniela Antoaneta, sef serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD? Dobrota Carmen Elena, Director, Directia pentru dezvoltarea capacitatii administrative? Vladoi Janina Mirela, sef birou, Biroul Verificare la fa?a locului? Baly Roxana Elena, ?ef serviciu, Serviciul management financiar? Zezeanu Luminita, Director, Direc?ia autorizare programe? Voicu Gina Adela, ?ef serviciu, Serviciul autorizare programul opera?ional regional? Enescu-Florica Gheorghe-Leonard, ?ef serviciu, Serviciul verificare achizitii publice si conflict de interese POR? Muresan Irina Oana, sef serviciu, Serviciul autorizare programe de cooperare teritoriala europeana? Costea Corina, Director, Direc?ia pla?i ?i contabilitate? Voicu Daniel, ?ef serviciu, Serviciul Pla?i programe? Epure Iuliana, ?ef serviciu, Serviciul Contabilitate programe? Chiriacescu Cristina, ?ef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational? Paraschivescu Nicoleta, ?ef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe? Stoica Roxana, sef serviciu, Serviciul urmarire si recuperare creante nereguli? Tudorache Diana Gabriela, director, Direc?ia control prim nivel? Muceanu Theodora, sef serviciu, Serviciul Verificare cheltuieli FEDR ?i IPA? Enache Marieta, ?ef serviciu, Serviciul Verificare cheltuieli ENPI? Baicoianu Lucia Ioana, director, Directia Monitorizare? Nicolaescu Daniel Valentin, sef serviciu, Serviciul monitorizare POR? Calotita Gina Alexandra, sef serviciu, Serviciul Monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana? Teodorovici Bogdanel Madalin, Director, Directia constatare si stabilire nereguli? Vasiliu Marius Mihai, sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli POR? Radutiu Mihai, sef serviciu, Serviciul Constatare ?i Stabilire Nereguli Programe Cooperare? Tanasoff George valeriu, sef serviciu, Serviciul constatare ?i stabilire nereguli PODCA? Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena, sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene? Ghergut Mihaela Tamara, sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europene.? Bobarnac Laura Liliana, Sef serviciu, Serviciul Autoritatea Comunade Management pentru Programul Operational Comun, ,Bazinul Marii Negre 2007 - 2013"Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul;e) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente.Certificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 2. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatea) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer