Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE
Detaliu pentru invitatia numarul 324209
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324209/17.04.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL MUNICIPAL MOTRUCod fiscal: 5632555, Adresa: STR. CAROL DAVILA , NR.1, Motru, Telefon: 0724821796, Fax: 0253 410078
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CAROL DAVILA , NR.4, Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 0253360517, fax: +40 0253410078, persoana de contact: SPITAL MUNICIPAL MOTRU , STR. CAROL DAVILA , NR.4
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITAL MUNICIPAL MOTRU , STR. CAROL DAVILA , NR.4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE ECOGRAF DIGITAL DOPPLER COLOR PENTRU OBSTETRICA /GINECOLOGIE
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare :1957, 5 LEI Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87 din HG.925/2006 In cazul in care un ofertant depune contestatie , iar Consiliul respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare conform art.278^1 alin.1 lit.( b ) din OUG 34/2006 Garantia de participare se va constitui conform art.86 din H.G. 925/2006 actualizata , contul de constituire a garantiei de participare este : RO36TREZ3385006XXX000958 , Trezoreria Motru , cod fiscal 5632555. La depunerea ofertei , ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare , in acest mod prezentand originalul . Autoritatea contractanta restituie garantia de participare in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. NR.925/2006 Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere . Precizare : Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16 , alin 2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii , cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50% . In acest sens , in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata , vor depune o declaratie ? Formular 9 la prezenta documentatie. Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. - Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
In termen de 10 zile de la incheierea contractului ofertantul castigator trebuie sa depuna garantia de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului ( respectiv9787, 5 ron )Modul de constituire ale garantiei de buna executie conform art 90 din H.G nr.925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urenta a Guvernului nr 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare . Solicitat X - completarea formularului nr.1 din fisierul Modele FormulareCerinta nr.2 Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare . Solicitat X - completarea formularului nr.2 din fisierul Modele FormulareCerinta nr.3 Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 ( evitarea conflictului de interese ) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare . Solicitat X - completarea formularului nr.3 din fisierul Modele Formulare Persoanele nominalizate de Spitalul Municipal Motru care semneaza si aproba documentele prezentei documentatii sunt : DR. Khraibani Camelia, Dr.Zavate Teodor Codrin, Ec Lapadat Sabina , EC. Uretyan Janina, Jr.Cruceru SidoniaCerinta nr.4 -Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -completarea formularului nr.4 din fisierul Modele Formulare Cerinta nr.1 certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului ( in etapa evaluarii ofertelor , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , ofertantul clasat pe locul 1 va prezenta pentru coformitate documentul in original/ copie legalizata )Cerinta nr.2 avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii .(ofertantul va prezenta : Copie lizibila semnata si stampilata pentru , , conformitate cu originalul? de reprezentantul legal dupa avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau dupa documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - referinte / documente constatatoare certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii conform Ordinului MS nr.253/2010 sau , dupa caz , toate documentele din care rezulta in mod clar ca dispozitivul medical poarta marcajul european de conformitate CE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 08:19