Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare echipamentele medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 321008
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Comunei Stefanestii de Jos
Numar invitatie: 321008/29.02.2012
Denumire contract: Contract furnizare echipamentele medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Comunei Stefanestii de JosCod fiscal: 4420775, Adresa: Sos. Stefanesti nr. 116, stefanestii de Jos, Telefon: 021-3613529, Fax: 021-3653529
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Stefanesti nr. 116, stefanestii de Jos, Romania, cod postal: 077175, telefon: +40 213613529, fax: +40 213653529, persoana de contact: Anghel Rababoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Stefanesti nr. 116, stefanestii de Jos, Romania, cod postal: 077175, telefon: +40 213613529, fax: +40 213653529, persoana de contact: Anghel Rababoc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare echipamentele medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare 1 ecograf doppler digital color si 1 trusa videondoscopie digestiva
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 739 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont RO41TREZ4215006XXX002512, deschis la Trezoreria Ilfov- beneficiar Primaria Stefanestii de Jos sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.?Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot, fara TVAin cuantumul prevazut in Anexa B a fisei de date.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ? 60zile.Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul si forma stabilita duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere.In conformitate cu Art. 2781*), in masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie formulata la prezenta procedura, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului si anume 1 % din valoarea estimata a fiecarui lot dupa cum urmeaza: Pentru LOT I - ECOGRAF DIGITAL DOPPLER COLOR ? 1825, 32 leiPentru LOT II - TRUSA DE VIDEOENDOSCOPIE DIGESTIVA CU ACCESORII ? 1282, 07 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 1Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 2Cerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitatea conform Oug 34/2006 Art. 180 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 3.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Conform Art.69^1din OG34/2006. Persoanele cu functii de decizie sun: primar- ANGHEL RABABOC, viceprimar- Eugen Paraschiv, Secretar- Iulia Tudor, CFP- Domnisoru Alina, contabilitate- Margareta Birjaru, achizitii publice: Monica IonescuCompletarea Formular nr.9din Sectiunea FormulareCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 4Cerinta nr. 6Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Cerinta nr. 7Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul? Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?Cerinta nr. 2Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. valabil la data depunerii ofertei. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani, In cazul existentei subcontractantilorPrezentarea urmatoarelor formulare: 1.Acord de subcontractare2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru comert cu echipamente/aparatura medicala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din www.e-licitatie.ro, atasata prezentului anunt.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer