Achizitie publica - Contract furnizare fesi,tifon si manusi
Detaliu pentru invitatia numarul 346622
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346622/14.05.2013
Denumire contract: Contract furnizare fesi, tifon si manusi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"Cod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 259267903, Fax: +40 259267903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare fesi, tifon si manusi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: TifonFesi 10/10Fesi 10/20Fesi 5/8Comprese nesterile 40 x 40 x 100 buc.Comprese sterile 10/8 x 25 buc.Comprese sterile 10/10 x 50 buc.Fesi gipsate 10cm x minim 2, 7 mFesi gipsate 15cm x minim 2, 7 mFesi gipsate 20cm x minim 2, 7 mManusi de examinare XS, S, M, L, XLManusi chirurgicale 6, 6.5, 7, 7.5, 8, 8.5valoarea minima 153000 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iarvaloarea maxima 291370 reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in conformitate cu prevederile art.6, alin. (3) din H.G. nr.925/2006;Optiuni: art.6, alin.(3) din H.G.R. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) CPV: 33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 000 - 291, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% adica in valoare de 3060 lei pe total loturi . Modul de constituire in conditiile legislatiei invigoare: 1.Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia deatribuire. 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor(contul este: RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la TREZORERIA ORADEA ) Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare . Perioada de valabilitatea ofertelor este de90 de zile.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor.In masura in care CNSC respingecontestatia ca fiind nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conformprevederilor art 278^1 din OUG nr34/2006 aferenta.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru oevaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii inalta valuta a garantiei de participare se face la cursul stabilit de B.N.R. inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;(formularul 6)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modulde constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societatede asigurari, care devine anexa la contract; 2.Garantia de buna executie se poate constitui si prin transfer bancar cu ordin de plata in contulautoritatii contractante sau depunere numerar la casieria acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate-anexat in formularul 1Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181-anexat in formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-anexat in formularul 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Manager -Dr. Pop Ovidiu LaureanDirector financiar contabil-Ec. Brad AncaDirector Medical -Dr. Ritli LadislauDirector de ingrijiri-As Barabas Calin IulianSef Serviciu Administrativ-Ing Tarta NicolaeSef Serviciu Achizitii-Ec Poinar Mirela AlexandrinaSef Serviciu Aprovizionare -Ec.Ganea SabinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta -anexat in formularul 4Toate formularele vor fi completate si atasate online in seap sub forma scanata Certificat Constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate a agentilor economici; obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autorizatia emisade Ministerul SanatatiiDocumentele vor fi atasate online in seap sub forma scanata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificatul de inregistrare al produsului oferit eliberat de Ministerul Sanatatiiin termen de valabilitate sau declaratie de conformitate pentru produs pentruconfirmarea marcajului CE, ;Mostre din fiecare produs in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 13:29