Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare hartie copiator si plicuri


Detaliu pentru invitatia numarul 346154
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 346154/29.04.2013
Denumire contract: contract furnizare hartie copiator si plicuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372845400, Fax: +40 372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA REGIONALA CLUJ, din Cluj Napoca, str. Campeni, nr.28, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400217, telefon: +40 372845742, fax: +40 264484077, persoana de contact: Dana OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cluj Napoca, str, Campeni, nr. 28, etajul 2, camera 27.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare hartie copiator si plicuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 813 topuri hartie pentru copiator si 2600 buc plicuri C4, 400 buc plicuri C5, 3025 buc plic cu fereastra dreaptaValoarea estimata a contractului: 19646 lei, respectiv 4.495, 65 euro
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 646 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 390 lei. Ofertantii care se incadreaza in categ IMM, potR Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cuantumului gar de particIP cu 50%.Per de valab va fi cu cel putin 100 (una suta) zile de la data limita de dep a ofertelor. PT o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul de schimb BNR, valabil cu 5 zile inainte de data limita de dep a of.Constituire: conf prev art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezoreriaOperativaaMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, Cod de identificare fiscala: 14751237b) instrument de garantare (scrisoare de garantie).Garantia, se va constit irevocabil in fav ANCOM de o soc bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conf cu Anexa5 sau similar din Sectiunea a 4-a - Formulare.In cazul in care scrisoarea de garantie nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana si legalizata de catre un traducator autorizat.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 3 (trei) situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 6 la lit. a) ? c), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la art. 2781 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.sauc) depunerea sumei la casieria aut contr din Cluj Napoca, str. Campeni, nr. 28.Dovada constituirii garantiei trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care dovada nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea of, precum si in cazul in care nu este const in cuantum si avand perioada de val prevazute mai sus, oferta va fi consid inacceptabila si respinsa conform prev art. 33 alin. (3) lit. b) corOB cu prev art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cuFormularul nr. 1din Sectiunea a 4-a - Formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularulnr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006-Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Persoanele cu functii de decizie sunt urmatoarele: Marius- Catalin MARINESCU-Presedinte ANCOM, Sorin Vasile HUDREA-Director/Directia Regionala Cluj, Ovidiu DOLHA-Sef Serviciu, SCR, DRC, Elena IORDACHE-Sef Serviciu, Economic si Administrativ, DRC, Mircea MERCEAN-Sef Birou, BARI, DRC, Aurora-Simona DRAGOMIR-Administrator baze de date , BARI, Anda BLEJAN-Sef Birou Administrativ, SEA, Aron OLAR-Consilier juridic, Directia Regionala Cluj, Dana Victoria OLTEAN-Expert, Oficiul Achizitii Regional/ Departamentul Achizitii Bucuresti.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 7 din Sectiunea a 4-a - Formulare. 1. Persoane fizice/juridice romaneOfertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea- ? informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindicc) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata2. Persoane fizice/juridice straine: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare tradusein limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data limita dedepunere a ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer