Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare hartie offset sul 61cm, 60g/mp, hartie offset plana 61cmx86cm,70g/mp


Detaliu pentru invitatia numarul 351160
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Numar invitatie: 351160/26.07.2013
Denumire contract: contract furnizare hartie offset sul 61cm, 60g/mp, hartie offset plana 61cmx86cm, 70g/mp
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213037080, interior 10456, fax: +40 213156468, persoana de contact: Burlacu Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti-Grupul Achizitii Publice-Serviciul AChizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare hartie offset sul 61cm, 60g/mp, hartie offset plana 61cmx86cm, 70g/mp
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract furnizare hartie offset sul 61cm, 60g/mp, hartie offset plana 61cmx86cm, 70g/mp
II.1.6) CPV: 30197630-1 - Hartie pentru tiparit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 286, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 4.295lei. Valoarea garantiei pe fiecare lot in parte se regaseste in Anexa B. Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: garantia de participare -Formular nr.11 se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, mai putin fila CEC. Cont garantii nr.RO31TREZ7055005XXX000169 ? Trezorerie Sector 5 Bucuresti, cod Fiscal 4267060;Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de gar. pentru particip. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.Eliberarea gar de particip. se va face in conf cu prev. art.88 din H.G. nr.925/2006. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta, va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul gar de participare ce se va retine in cond.at.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 pentru lotul nr. 1 este de 2.056, 45 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5%din valoarea contractului de furnizare fara TVA, si se constituie in oricare din formele prevazute la art.90 din HG nr.925/2006, in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti si care devine anexa la contract (formular orientativ nr.12). In cazul IMM se va prez.o Declaratie pe pr.raspundere priv.incadr.in categ IMM compl.cf.Anexei 1 din Legea nr.346/2004, in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Formular 4 - Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)Formular 5-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006) doar lit.a, c ^1, d) din O.U.G. nr.34/2006Formular 17 din Sectiunea IV -"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va completa in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P.Formularul 14 din Sectiunea IV-"Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" se va completa conform modelului.Persoane cu functie de decizie: Peligrad Ion-Director General, Humin Lidia-Director General Adjunct, Velicu Danut-Director, Dobre Cristiana-Contabil sef, Verzes Mihaela - consilier juridic, Niculescu Simona- Sef Serviciu Tipografie, Radu Valeriu - Sef Grup Achizitii Publice, Negrila Mihai-Sef Serviciu Achizitii Publice, Burlacu Daniela- Serviciul Achizitii Publice.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 sau art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului, cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin.(1)din Ordinul 509/2011 al presedintelui ANRMAP. pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul este abilitat sa desfasoare activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC).NOTA: Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul SEAP va transmite certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru demonstrarea situatiei economico-financiare se solicita declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii 3ani, conform Formularului nr.6, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta mostre pana la data limita de depunere a ofertelor conform art 172, alin 1) din OUG 34/2006, pentru fiecare produs ofertat astfel: pentru hartia offset sul, 61cm, 60g/mp-min. 5kg;pentru hartia offset plana 61cmx86cm, 70g/mp-200 coli. Predarea mostrelor se va efectua pe baza de document justificativ, confirmat de primire de autoritatea contractanta, in Scheiul de Sus nr.23, sector 2, persoana de contact Pasculea Florica.NOTA-Mostrele vor fi folosite ca materie prima pentru efectuarea probelor de tiparire si ca urmare a inscriptionarii acestora nu mai pot fi reutilizate in alte scopuri, devenind deseuri de hartie.In consecinta nu se mai impune restituirea acestora.-Neprezentarea de mostre are drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer