Achizitie publica - contract furnizare hartie xerox pentru ANCOM DR CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 322258
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322258/20.03.2012
Denumire contract: contract furnizare hartie xerox pentru ANCOM DR CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Campeni, nr.28, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400217, telefon: +40 0372845742, fax: +40 0264407484, etajul 2, secretariat.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Campeni, nr.28, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400217, telefon: +40 0372845742, fax: +40 0264407484 , etjul 2 , camera 27, peroana de contact Dana OLTEAN, [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare hartie xerox pentru ANCOM DR CLUJ
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de furnizare hartie xerox pentru ANCOM DR Cluj
II.1.6) CPV: 30197610-5 - Hartie si carton asamblate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 948 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
. Cuantumul garantiei de participare este de 175, 00 Lei.ii. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezoreriaOperativaaMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, Cod de identificare fiscala: 14751237saub) instrument de garantare (scrisoare de garantie).iii. Instrumentul de garantare (scrisoare de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5, sau similardin Sectiunea a 4-a - Formulare.In cazul in care instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat.iv depunerea sumei respective la casieria autoritatii contractante din Cluj Napoca, str. Campeni, nr. 28.v. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cu cel putin 10 (zece) zile mai mare decat perioada de valabilitate a ofertei.vi. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.NOTA: Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, potrivit Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50%. respectivin cuatum de 87, 50 Lei. (declaratie pe propria raspundere, potrivit Legii nr. 346/2004)vii. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.viii. Garantia de participare se restituie in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentiiasupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie privind eligibilitatea, conf. anexa nr.1 din Sectiunea Formulare2. declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conf.anexa nr.2 din Sectiunea Formulare3.declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 (1) din OUG 34/2006, conf. anexa nr.7 din Sectiunea Formulare4.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf.anexa nr.8 din Sectiunea Formulare5. lista intreprinderilor afiliate conf.anexa nr.6, din Sectiunea Formulare PERSOANE FIZICE/JURIDICE ROMANECerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei mentionata in invitatia de participaredin care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind serviciile de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta societatea in relatiile cu tertii.OFERTANTUL CARE VA FI DESEMNAT CASTIGATOR, VA PREZENTA O COPIE LEGALIZATA/ORIGINAL A CERTIFICATULUI CONSTATATOR, PENTRU CONFORMITATEA DOCUMENTULUI ORIGINAL.PERSOANE FIZICE/JURIDICE STRAINECerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcarea fisierului electronic de pe site-ul www.e-licitatie.ro, sau gratuit la sediul autoritatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 18:13