Achizitie publica - Contract furnizare instalatie de climatizare
Detaliu pentru invitatia numarul 331650
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331650/12.07.2012
Denumire contract: Contract furnizare instalatie de climatizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE BUZAUCod fiscal: 3662479, Adresa: Mun. Buzau, Str. Unirii, nr 209, Buzau, Telefon: 0238402419, Fax: 0238718877
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mun. Buzau, Str. Unirii, nr 209, Buzau, Romania, cod postal: 120191, telefon: +40 238720570, fax: +40 238721877, persoana de contact: Camelita Ghioca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare instalatie de climatizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare instalatie de climatizare
II.1.6) CPV: 42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant.gar.de particip.: 2.903 ronPer.de valab.a gar. de part.va fi cel putin egala cu per.de valab. a ofertei: 60 de zile de la data limita stab. pt depun. of., inclusiv;Modul de const.a gar.de partic.: 1. Printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in original: in limba romana sau in limba in care a fost emis, insotit de traducere legalizata in limba romana, si care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Prin virament bancar: cont: RO 85TREZ1665005XXX000314 deschis la Trezoreria Municipiului ;2. Prin depunere de numerar la casieria unitatii, program: luni-vineri 8, 30-16, 00In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM-urilor, pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu modificarile in vigoare la data prezenta, incadrarea in plafoanele referitoarela numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anualaneta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din OGR nr.27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conf.prevederilor art.89 si art 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si se restituie conform prevederilor art.92 alin.4 din acelasi act normativ, in conditiile respectarii celor stipulate prin HG 273/1994(actualizata)privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 1Declaratieprivindeligibilitatea .(Formular 2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular 3)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului (formular eliberat de DGFP)si bugetele locale ( formular tip eliberat de Consiliul Local), , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate? cu originalul.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006-Formular 8Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Liviu Constantin Ilie, Radu Iuliana, Mafteiu Dorian, Moiseanu Adina, Ghioca Camelita, Patulea Nicoleta, Padurea Adriana, Sumanariu Constantin, Rafira Janina Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele Teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Persoane fizice romane-Autorizare de functionare sau orice alte documente justificative din care sarezulte ca are capacitate de exercitare a activitatii.Persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista contractelor de furnizare din ultimii 3 ani- Formularul 5., Recomandari/acte constatatoare Certificat care face dovada standardului de asigurare a calitatii-certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 10:12