Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE LAPTOP-URI


Detaliu pentru invitatia numarul 355336
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Numar invitatie: 355336/04.11.2013
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE LAPTOP-URI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213078874, Fax: +40 213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078891, persoana de contact: DIAPP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +40 213078874, fax: +40 213078891, persoana de contact: DIAPP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE LAPTOP-URI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 ? 45 Laptop-uri, valoare estimata 181.450 lei fara TVALot 2 ? 100 Laptop-uri, valoare estimata 362.900 lei fara TVAValoarea estimata totala: 544.350 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 544, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP ?3600 lei lot 1GP ? 7200 lei lot 2GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.GP poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a GP: 1 luna de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 12 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO92TREZ7005005XXX000157 al autoritatii contractante, deschis la ATCMB.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Formularul nr.9)
Garantie de buna executie
Ofertantul desemnat castigator trebuie sa constituie garantia de buna executie a contractului in termenul de valabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 3 zile de la semnarea acestuia.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari..Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10%, din valoarea contractului fara TVA. Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incadreaza in categoria IMM-lor, garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.In cazul nedepunerii garantiei de buna executie in termenul stabilit, Curtea de Conturi a Romaniei va retine garantia de participare constituita in favoarea sa si isi rezerva dreptul de a hotari anularea contractului de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model -Formular nr.1 ) Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Completare Model Formular 1 sau Cazier judiciar al operatorului economic sau Cazier judiciar al administratorului/directorului general. (vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal. Model - Formular nr.2 . (vor trebui prezentate si de tertul sustinator in ceea ce priveste lit a, c1 si d, daca este cazul)Autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul general consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: - Certificat(e) de atestare din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la bugetul general consolidat si la alte fonduri care urmeaza regimul juridic al taxelor, impozitelor, contributiilor si al altor sume datorate bugetului general consolidat).- Certificat(e) privind taxele si impozitele locale pentru sediul principal(inclusiv pentru sediile secundare/punctele de lucru care au cod fiscal propriu si care figureaza in certificatul constatator emis de ONRC daca acestea au legatura cu indeplinirea obiectivului contractului de furnizare vor fi implicate in derularea acestuia), eliberate de Autoritatile Publice Locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care, procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor la data solicitata, operatorii economici vor depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin (4) din HG 925/2006 (model Formular 7, completat pt cerintele de calificare). Intr-o astfel de situatie, devin aplicabile prevederile art 9, alin (3) din Ordinul 509/2011.Conf.art. 182 alin (2) si art. 181 c^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita direct informatii de la autoritatile competente side a nu incheia un contract cu o firma care are rezultate negative in documentele constatatoare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (model Formular nr. 3)Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareconform Ordin ANRMAP 314/2010.)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Alexandru Stanescu ? reprezentant legal, Secretar General al Curtii de Conturi a RomanieiMonica Mitroi ? Director economicAurelia Pascaru ? Director DIAPPDragos Nanis ? Sef serviciu Dep juridicCristian Marinescu ? Specialist ITValentina Hubati ? Sef birou DIAPPAlexandra Moisa ? Consilier DIAPPGabriel Risciuc ? Specialist ITIon Debu ? Consilier DIAPP Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleFisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului 8 si se va depune in original.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNRpentru anii 2010, 2011 si 2012, astfel: Curs RON/euro2010 4, 20992011 4, 23792012 4, 4560Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie: 1. Cel putin egala cu 362.900lei fara TVA pentru Lot 1.2. Cel putin egala cu725.800lei fara TVA pentru Lot 2.Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului 8 si se va depune in original.Documente probante: -Bilant contabil (complet sau extrase relevante) pt ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente, sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator in scris, ofertantul nu are posibilitatea de a le prezenta, se pot prezenta alte documente legale edificatoare (ex. Raport de audit financiar in cof cu Lg 346/2004 si OMFP 3055/2009 executat de entitati autorizate/certificate in Romania, raport al cenzorilor , etc) din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative, a valorii reprezentand cifra de afaceri care vizeaza activitatea in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani, prin care op ec isi poate dovedi cap ec si financiara, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Nota: -pt asocieri, subcontractari si sustineri, indeplinrea cerintelor/conditiilor de calificare, se vor verifica cf reglementarilor legale aplicabile privind formularea criteriilor de calificare si selectie;
-cerinta privind CA in dom de activ aferent obiectului contractului poate fi indeplinita avand in vedere cod CAEN pt obiectul principal al contractului, mentionat la sect III.2.1. b) al FDA.- daca op ec. a fost infiintat sau si-a inceput activitatea ec de mai putin de 3 ani, CA se va calcula coresp per efective de activitate.- val aferenta acestui indicator financiar tb sa se regaseasca in bilanturi contabile sau in alte doc prin care se reflecta o imagine fidela a situatiei econ-financ pe care Autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.-cu exceptia form/decl care se vor depune in original, se va permite depunerea doc solicitate in oricare din formele: orog/copie legaliz/copie lizibila cu ment ?conf cu originalul?Pt calculul CA, exprim in Euro/alta valuta, se va folosi cursul mediu comunicat de BNR pt anii respectivi., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor inso?i angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificulta?i pe parcursul derularii contractului, persoana sus?inatoare s eobliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind situa?ia economica ?i financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind situa?ia economica ?i financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/altepersoana (e) modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situa?iei economic ?i financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare prestate in ultimii 3 ani impliniti de la data limita de depunere a ofertelor (36 luni calculate prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).Se vor prezenta documente/certificate din care sa reiasa livrari de produse similare la nivelul: -un contract avand ca obiect livrari de produse similare in valoare de cel putin 181.450lei fara TVA pentru Lot 1.-un contract avand ca obiect livrari de produse similare in valoare de cel putin 362.900 lei fara TVA pentru Lot 2.Ptindeplinrea cerintei se vor prezenta documente/certificate din care sa rezulte livrari similare (finalizate), cu beneficiarii, valori (LEI fara TVA), cat si modul de indeplinre al acestora.Daca op ec specifica doar ca valorile sunt in Lei, fara a se face mentiunea cu sau fara TVA, aut contractanta va considera ca valorile sunt in Lei fara TVA.Pt calculul pret contr/serv finalizate, exprim in Euro/alta valuta, se va folosi cursul mediu comunicat de BNR pt anii in care s-au finalizat activitatile efectuate in baza contr respectiv., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca ter?ul sus?inator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerin?ei minime solicitate prin prezentarea listei de servicii prestate in ultimii 3 ani inso?ita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor inso?i angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autorita?ii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificulta?i pe parcursul derularii contractului, persoana sus?inatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obliga?iilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerin?a minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerin?ei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana (e) modalitatea de indeplinire a cerin?ei este similara ofertei individuale men?ionata mai sus, cu precizarea ca sus?inerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asocia?i.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacita?ii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 1luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer