Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare legume


Detaliu pentru invitatia numarul 310377
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi
Cod de identificare fiscala: 9899076
Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi
Telefon: 0232/214972;0232/272122
Fax: 0232/279654
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: contract furnizare legume
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 03221000-6 - Legume (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare legume la centrele de plasament din subordinea DGASPC IASI.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.08.2011 10:05
Data limita de depunere a ofertelor: 25.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul DGASPCIasi, str Vasile Lupu. nr.57 A
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPCIasi, str Vasile Lupu. nr.57 A
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 283, 080 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare la procedura 2831 lei.Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor, exigibile catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat de cazier fiscal, certificat de atestare fiscala emis de Cosiliul Judetean Iasi, certificat constatator, certificat de inregistrare, bilantul la 31.12.2010.fisa de informatii generale privind situatia economico-financiara, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, minim un document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale cu produsele care fac obiectul procedurii, sa prezinte minim o recomandare, declaratie pe propria raspundere privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului, subcontractanti.
DE PE SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer