Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE LUBRIFIANTI


Detaliu pentru invitatia numarul 320977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 320977/28.02.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE LUBRIFIANTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCACod fiscal: RO 201195, Adresa: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-430917, Fax: 0264-430931
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430918, fax: +40 264430931, persoana de contact: APROVIZIONARE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL RATUC CLUJ NAPOCA , B-DUL 21 DECEMBRIE 1989, NR.128-130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE LUBRIFIANTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza lubrifianti pentru mijloacele de transport urban de calatori
II.1.6) CPV: 09210000-4 - Preparate lubrifiante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 310 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare impartita pe loturi este: LOT1-510LEI;LOT2-38LEI;LOT3-58LEI;LOT4-528LEI; LOT5-193LEI; LOT6-297LEI se va constitui pentru loturile ofertate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile.Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO56RNCB0106026605740001, deschis la BCR Cluj- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat(3)din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;( formular 11- model scrisoare de garantie bancara de participare)? in numerar , prin depunerea la casieria autoritatii contractante.In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorGarantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea acestuia fara TVAModalitate de constituire : conform art.90 din HG nr.925/2006 cu ultimele modificari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea- formular 12A;Declaratie privind neincadrarea in prev art 181 - formular BBDeclaratie privind incadrarea in prevederile art. 69*1 din OUG34/2006; - formular 21Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;formular 12CCertificate fiscale- referitoare la bugetul general consolidat si la taxe si impozite locale - din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului copie lizibila semnata si stampilata pt "conformitate cu originalul";Certificat de inregistrare fiscala CUI copie lizibila semnata si stampilata pt "conformitate cu originalul";Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare privind forma de inregistrare copie xerox dupa documentul original, semnat "pt.conformitate cu originalul" si traducerea lui in limba romana autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie pe ultimii 3 aniCifra medie de afaceri trebuie sa fie de cel putin : LOT1-50000LEI;LOT2-3700LEI;LOT3-5700LEI;LOT4-52800LEI;LOT5-19300LEI;LOT6-39600LEI
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor livrari in ultimii 3 ani, Experienta similara -LOT1 prezentarea a cel mult 3 contracte de furnizare de produse similare in valoare totala de cel putin 34020LEI;LOT2 prezentarea a cel mult 3 contracte de furnizare de produse similare in valoare totala de cel putin 2520LEI;LOT3 prezentarea a cel mult 3 contracte de furnizare de produse similare in valoare totala de cel putin 3850LEI;LOT4 prezentarea a cel mult 3 contracte de furnizare de produse similare in valoare totala de cel putin 35200LEI;LOT5 prezentarea a cel mult 3 contracte de furnizare de produse similare in valoare totala de cel putin 12920LEI;LOT6 prezentarea a cel mult 3 contracte de furnizare de produse similare in valoare totala de cel putin 19800LEI, Prezentarea a cel putin o recomandare din partea beneficiarilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
rulaj recomandat de producator intre 2 schimburi
15
Descriere:
termen de livrare
5
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIE PUBLICATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer