Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare materiale sanitare - Kit hemofiltrare adulti compatibil 100% sau echivalent cu aparatul de tip KIMAL


Detaliu pentru invitatia numarul 332800
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN MURES
Numar invitatie: 332800/31.07.2012
Denumire contract: Contract furnizare materiale sanitare - Kit hemofiltrare adulticompatibil 100% sau echivalent cuaparatul de tipKIMAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN MURESCod fiscal: 24014380, Adresa: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Telefon: 0265-230000, Fax: 0265-230001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 265230000, fax: +40 265230001, persoana de contact: NICOLETA SANDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean Mures, loc.Tg.Mures, jud. Mures, Str.Bernady Gyorgy Nr.6, Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare materiale sanitare - Kit hemofiltrare adulticompatibil 100% sau echivalent cuaparatul de tipKIMAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Kit hemofiltrare adulticompatibil 100% sau echivalent cuaparatul de tipKIMAL - descriere in sectiunea LOTURI si in CAIETUL DE SARCINI.Val.estimata a contr. pana la 31.12.2012 este de 34170 iar val.totala ce include posibilitatea suplimentarii este de 56950 lei. .(in cond art6 din HG925/2006) Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimate a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea suplimentarilor.
II.1.6) CPV: 33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 513 lei. Perioada de valabilit :90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor ?Garantia de particip se poate constitui prin : ?instrum de garantare emis in cond. legii de o societ bancara sau de o societ de asig care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru per prevaz ? -virament bancar (OP, vizat de banca) in contul RO27TREZ4765006XXX011770 ?Cod Fiscal 24014380 ?Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. ?In cazul in care Garantia de particip se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul atasat in sect formulare ? ANEXA 8
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . ANEXA 1;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . ANEXA 2(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat ANEXA 3;4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )Conducerea Spitalului: MANAGER: Dr. Konrad JudithDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Domokos AttilaDIRECTOR MEDICAL: Dr. Schwartz LadislauDIRECTOR DE INGRIJIRI: As. Gafita LatesConsiliul de administratie: Presedinte: Dr. Vass leventeMembrii: Dr. Muresan AdrianConj.jur. Nemes GenicaEc. Bartha IosifProf.Dr. Nagy Ors);Conf. Ordin 170/2012: PRESEDINTE Consiliul Judetean Mures: DOBRE CIPRIANDIRECTOR ECONOMIC Consiliul Judetean Mures: BARTHA JOZSEFCompartiment Juridic: Dobru Gabriela;Olar LuciaServiciul achizitii publice ? contractare: Kovacs Angela, Sandor Nicoleta, Mirestean NiculinaAsistent medical: Bandean Delia; Catana Maria5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PT. PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTE VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de PRIMARIE care sa stipulezeca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.NOTA: documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.2. Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale prin prezentarea Avizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ? copie. Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: H.G. 1718/2008 privind organiz. si funct. M.S., cu modif. si compl. Ult, ale Legii 176/2000 privind dispozitive medicale republicata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de organele de resort pentru operatorii economici care si-au inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, sau bilantul contabil la 30.06.2011 (vizat de organele de resort)- se va prezenta copie dupa Bilantul contabil., Fisa de informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani - se va completa formularul atasat - ANEXA 7 Cursul de schimb mediu anual BNR : Anul EURO - mediu 2011=4, 2379; 2010 =4, 2099; 2009 =4, 2373
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele Directivei Consiliului 93/42/CEE - Declaratie de conformitate CE ( conf. Directivei 93/42 CE) - aceasta va trebui depusa in traducere autorizata ? in original sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal., Mostre de produs - Operatorul economic va prezenta mostre de produs, pana la data limita de depunere a ofertelor.(neprezentarea de mostre va duce la descalificarea ofertantului). Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer