Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE MATERIALE SANITARE COD CPV 33141320-9,33141310-6, 33141641-5, 33141300-3,33141000-0


Detaliu pentru invitatia numarul 334167
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI
Numar invitatie: 334167/23.08.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MATERIALE SANITARECODCPV 33141320-9, 33141310-6, 33141641-5, 33141300-3, 33141000-0
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEICod fiscal: 3627587, Adresa: AVRAM IANCU NR.22, Sighetu Marmatiei, Telefon: 0262311541, Fax: 0262311873
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: AVRAM IANCU NR.22, Sighetu Marmatiei, Romania, cod postal: 435500, telefon: +40 0262311541, fax: +40 0262311873, persoana de contact: Radu Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AVRAM IANCU NR.22, Sighetu Marmatiei, Romania, cod postal: 435500, telefon: +40 0262311541, fax: +40 0262311873, la biroul Achizitii si Contractare nr. 201, persoana de contact: Radu Maria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MATERIALE SANITARECODCPV 33141320-9, 33141310-6, 33141641-5, 33141300-3, 33141000-0
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33124130-5 - Accesorii de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 311.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participarese constituie conform art. 86 alin.(1)din HG 925/2006.Contul in care se poate depune aceasta este RO02TREZ4375041XXX000860, deschis la TREZORERIA SIGHET.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul nr. 3Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 181 din OUG 34/2006 completata conform formularului nr.4Incadrarea intr-una din situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din proceduraFormularul 4 va fi insotit de: A. pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1.document emis de catre ANAF privind obligatiilor de plata a impozitelor si contributilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.document emis de catre Directia de Impozite si Taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara cererii in care se depun ofertele.B.Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 1. prezentarea documentelor mentionate la lit.A pct.1 si2 emise de autoritatiile corespunzatoare din statul de origine.In cazul in care in tarade origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 1 si 2., ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art.69'1 din OUG 34/2006: Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei conform art. 69'1 sunt: ManagerDr. Stefanca VasileDir. fin.Cont.Ec. Bolchis EmiliaSef.Birou AchizitiiEc.Balea ElenaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord.ANRMAP 314./12.10.2010-formularul 5. Certificat constatator eliberat de ORC , copie lizibila conform cu originalul.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in copie legalizata.Autorizatie/Aviz de functionare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale : Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani: valori, perioada de livrare.Se vor prezenta mostre pentru fiecare produs in parte pana la data limita de depunere a ofertei. Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer