Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare materiale sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 329385
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 329385/13.06.2012
Denumire contract: Contract furnizare materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Municipal de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4483447, Adresa: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-495414, Fax: 0256-495414
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +04 0256221224, fax: +04 0256221224, persoana de contact: Gosa Beatrice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, Str Hector, nr 1, parter-sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona materiale sanitare cfcaietului de sarcini . Valoarea estimata a contractului de furnizare materiale sanitarept lunile iulie-dec 2012 este de 191049.91 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 33141240-4 - Accesorii pentru cateter (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 318, 416.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea minima estimata cf art. 43 alin 1 din OUG 34/2006.In cazul nostru garantie de participare se constitue in suma fixa de pana la 2% din valoarea minimaa fiecarui lot. (cf Anexei B )Art 278/1 din OUG 34/2006In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarelesume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;ART. 87 / HG 925/2006(1) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.- Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Garantia de participare se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara , prin depunere in contul RO 26 TREZ 6215 006X XX01 4923 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006). (in cazul in care garantia de p[articipare este cu OP banii trebuie sa existe in contul spitalului la ora deschiderii ofertelor, in caz contrar oferta este descalificata cf art 86 alin 5lit a din Hg 925/2006) (Formularul nr8)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Formular: 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular: 2-Certificatul pentru participare cu oferta independentacf Ordin nr 314/2010-Formular: 4-Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006-Formular: 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu prezenta procedura sunt :1. Conf.Dr.Octavian Mazilu2.Ec.Sanda Damian3.Ec.Gosa Beatrice4.Ec.Gina Mangra5.Ec.Voiculescu Viorica6.Cons.Juridic Alina Jidoi7.Dr.Cojocaru Silvia8.As.Todorescu Doina-Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social-Se prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat -Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului-Se va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii , Se va prezenta avizul de functionare emis de MS in original sau xerocopie cu mentiunea conform cu originalul-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 (obligatorie)Informatii relevante cu privire laalte contracte de furnizare de mat.sanitare pe care ofertantul le-a incheiat.Se va completa formularul ?Experienta similara?, pentru fiecare contract in parte.Se vor prezenta un numar de maxim 3 contracte, Cerinta nr 2 (obligatorie)Certificat de inregistrare al depozitelor med sau de conformitate al produsului (sau echivalent) emis de min.sanatatii conf.l.176/18.10.2000, Cerinta nr.3 (obligatorie)MOSTREdin fiecare produs ofertat Cerinta nr. 1(obligatorie)Sistemul de Management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2(obligatiorie)- Certificatde marcaj european ( CE mark)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP sau de la sediul aut. contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer