Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE MATERIALE SANITARE


Detaliu pentru invitatia numarul 331205
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL MUNICIPAL MOTRU
Numar invitatie: 331205/06.07.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MATERIALE SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL MUNICIPAL MOTRUCod fiscal: 5632555, Adresa: STR. CAROL DAVILA , NR.1, Motru, Telefon: 0724821796, Fax: 0253 410078
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CAROL DAVILA , NR.4, Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 253410003, fax: +40 253410078, persoana de contact: SPITAL MUNICIPAL MOTRU , STR.CAROL DAVILA , NR.4
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CAROL DAVILA , NR.4, Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 253410003, fax: +40 253410078, persoana de contact: SPITAL MUNICIPAL MOTRU , STR.CAROL DAVILA , NR.4 -sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (spital)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da .Garantia de participare in suma de 3316.40 leireprezinta suma garantiilor de participare aferente celor 59 de loturi la care se depune oferta ( conform anexa B)si se constituie conform prevederilor art.86 alin (1) din HG.925/2006 actualizata , prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire .In cazul in care garantia de participare este redusa ca valoare , garantiile se pot depune si in numerar la casieria Spitalului Municipal Motru.Contul de constituire a garantiei de participare este : RO36TREZ3385006XXX000958 , Trezoreria Motru , cod fiscal 5632555. La depunerea ofertei , ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare , in acest mod prezentand originalul . Autoritatea contractanta restituie garantia de participare in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. NR.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87 din HG.925/2006 Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere . Precizare : Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin 2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii , cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50% .In acest sens , in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata vor depune o declaratie ? Formular nr 9 la prezenta documentatie. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
In termen de 10 zile de la incheierea contractului ofertantul castigator trebuie sa depuna garantia de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului . Modul de constituire al garantiei de buna executie conform art. 90 din H.G. nr.925/2006 : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratia de eligibilitate, cf.art.180 din OUG34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul Formularului nr.3(sectiunea formulare) Cerinta nr.2 Declaratia privind neicadrarea in prevederile art.181 OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Formularul nr.4(sectiunea formulare)Cerinta nr.3 Dovada platii obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificate de atestare fiscala eliberate de administratia financiara siserviciul local de taxe, original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Din certificatele fiscale prezentate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente careemit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr.4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii-Declaratia privind calitatea de participant la procedura-formularul 5.Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010-formularul 7 Cerinta nr.5 Neincadrarea ofertantului in prevederile art.69^1/OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii Declaratie pe propie raspundere Formularul 6 Precizare .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrare inprevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: Dr. Khraibani Camelia, Dr.Zavate Teodor Codrin , Ec. Lapadat Sabina, Merc. Iordache Ovidiu , Jr. Cruceru Sidonia Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr.1 certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului ( in etapa evaluarii ofertelor , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , ofertantul clasat pe locul 1 va prezenta pentru coformitate documentul in original/ copie legalizata )Cerinta nr.2 Autorizatie de functionare emisa deMinisterul Sanatatii care atesta dreptul de a depozita si distribui materiale sanitare en-gros .(ofertantul va prezenta : Copie lizibila semnata si stampilata pentru , , conformitate cu originalul? de reprezentantul legal dupa autorizatia de functionare emisa deMinisterul Sanatatii .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabilOfertantul va depune bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente eliberat in 2010 in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experenta similara , Cerinta nr.2 Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.MOSTRE: 1 buc din fiecare produs (lot), mostrele nu se vor factura, ele ramanand la unitatea contractanta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer