Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE MATERIALE SANITARE
Detaliu pentru invitatia numarul 346215
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346215/30.04.2013
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MATERIALE SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC BALSCod fiscal: 4394846, Adresa: STR.NICOLAE BALCESCU NR. 115, JUDETUL OLT, Bals, Telefon: 0249450867, Fax: 0249450158
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE BALCESCU NR. 115, JUDETUL OLT, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +4 0249450867, fax: +4 0249450867, persoana de contact: ILEANAPRODANESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.NICOLAE BALCESCU NR. 115, JUDETUL OLT, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +4 0249450867, fax: +4 0249450867, persoana de contact: ILEANAPRODANESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSUMABILE MEDICALE NECHIMICE DE UNICA FOLOSINTA SI CONSUMABILE HEMATOLOGICE, COD CPV33141000-0.VALOAREA ESTIMATA MINIMA A INTERVALULUI (REGASITA LA SECTIUNEA II.2.1)REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI(IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE), A CONTRACTULUI CE URMEAZA A FI INCHEIAT PANA LA 31 DECEMBRIE 2013 , IAR VALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA GLOBALA CE CUPRINDE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI PRIN PRELUNGIREA CONTRACTELOR PANA LA 30 APRILIE 2014.Optiuni: PRELUNGIREA CONTRACTULUI CONFORM ART.6 ALIN.3 DIN HGR NR.925/2006
II.1.6) CPV: 33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 54, 330.1 - 84, 639.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum gar de particip este de 1, 5% din val estim(fara TVA)a contr initial ce urmeaza a fi incheiat.Avand in vedere ca procedura de atrib este pe loturi, gar de particip se stab prin corelare cu val estim a fiecarui lot prin raportare la val estim a contr initial ce urmeaza a fi incheiat si nu la val estim totala ce tine seama de eventualele suplimentari(cant afr.anului 2013 din caietul de sarcini).Val gar de particip pentru fiecare lot in parte este prezentata in caietul de sarcini si Anexa B(inf priv loturile).In cazul in care ofertantuldepune oferta pentru toate loturile gar de particip va fi de 814, 95 Ron.Per de valab a garant pentru particip: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garant de particip se constituie prin una dintre urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;b)ordin de plata sau fila cec in contul SPITALULUI ORASENESC BALS, contul nr.RO46TREZ5085006XXX000908deschis la Trezoreria Bals, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;c)depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care val gar de particip este redusa ca valoare.In orice situatie, dovada constit gar de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.Oferta va fi respinsa la deschidere(HGR 925/2006)daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Garantia de participare va fi trecuta la vedere.In cazul in care gar de particip se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va folosi FORMULARUL nr.10 atasat in sectiunea FORMULARE.DATA DE REFERINTA PENTRU ECHIVALENTA LEU/ALTA VALUTA -09.05.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Completarea FORMULARULUI nr.1 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratia privind eligibilitatea se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Completarea FORMULARULUI nr.2 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratia privind neancadrarea in prevederile art.181 se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr.3Certificat privind plata taxelor si impozitelor localeCerinta nr.4Certificat de atestare fiscalaDocumente edificatoare : Certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale si Certificatul de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul.Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incazul depunerii unei oferte comune toti asociatii au obligatia de a depune aceste certificate.Eventualii subcontractanti(subcontractant) nu auobligatia depunerii acestor certificate.Cerinta nr.5Certificat de participare cu oferta independentaCompletarea FORMULARULUI nr.3 din sectiunea Formulare este obligatorie.Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelul ANRMAP nr.314/2010 se va prezenta in original, semnat sistampilat.Cerinta nr.6Declaratie pe propria raspundere privind nancadrarea in prevederile art 69¹( evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Completarea FORMULARULUI nr.4 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratie pe propria raspundere privind nancadrarea in prevederile art 69¹se va prezenta in original, semnat si stampilat.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica, este urmatoarea : Primar-ING.TEODOSESCU ADY MADALINMembrii Consiliului de Administratie: DR.POPA MARIN, DR.CISMARU MARIA, DR.LESNIC RAMONA, DR.ANASTASESCU ELENA, DR MIREA COSMIN, EC, HIRCA ADRIAN, AS.LICIU EMILIANManager-DR.STANCULESCU STEFANDirector Medical-DR.GRIGORIU CARMEN DANIELADirector Financiar-Contabil-EC.STANCU DANIELAConsilier Juridic-PRODANESCU ILEANASef birou contabilitate-EC.PRIOTEASA GRIGOREFarm.COANCA MIRELA Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificat constatator emis de ONRC se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din care sa rezulte ca : -obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;In cazul existentei unui tert sustinator acesta nu are obligatia de a prezenta certificatul.In cazul depunerii unei oferte comune toti asociatiiau obligatia sa prezinte acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Subcontractantii nu au obligatia prezentarii acestuicertificat.Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante certificatulconstatator eliberat de ORC in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Cerinta nr.2Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii cu Anexe din care sa rezulte producatorii( pentru produsul oferit) pentru care unitatea avizata(operatorul economic participant la procedura de achizitie publica) este distribuitor-cf Lg nr.176/2000.Se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Fisa de informatii generale.Declaratie privind cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Completarea FORMULARULUI NR.5 din sectiunea Formulare este obligatoriePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratia de conformitate CE de la producator-cf HGR 55/2009.Se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Prezentarea obligatorie a mostrelor pentru care se depune oferta.Se vor prezenta mostre la sediul autoritatii contractante, cel tarziu pana la data limita pentru depunerea ofertei (data mentionata in invitatia de participare publicata in SEAP), toti ofertantii vor transmite mostre pentru produsele pentru care vor prezenta oferta la sediul autoritatii contractante-Spitalul Orasenesc Bals, str.Nicolae Balcescu, nr.115, Bals, judetul Olt.Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza cu numele ofertantului si se precizeaza pentru Cererea de oferte din data de ........, ora......Mostrele vor fi prezentate obligatoriu in ambalajul original(fara ca acestea sa fie distruse, rupte, desigilate, etc.)Eticheta trebuie sa contina denumire produs, marcajul CE, nume producator, data expirare.Neprezentarea mostrelor pentru produsele oferite, duce la eliminarea produselor respective din competitie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 08:52