Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare materiale sanitare (seringi,manusi, truse )


Detaliu pentru invitatia numarul 330278
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 330278/25.06.2012
Denumire contract: Contract furnizare materiale sanitare (seringi, manusi, truse )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Municipal de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4483447, Adresa: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-495414, Fax: 0256-495414
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 256221224, fax: +40 256221224, persoana de contact: Gosa Beatrice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 256221224, fax: +40 256221224, parter in sala de consiliu .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare materiale sanitare (seringi, manusi, truse )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona materiale sanitare, respectiv manusi truse si seringi diverse, conform caietului de sarcini. Valoarea estimata minima a contractului (pt.lunile iulie-dec 2012) este de 255.933, 66 lei, iar valoarea estimata maxima (cu tot cu 1 prelungire a contractuluiprin act aditionalpana la 30.04.2013) este de 426.556, 10 lei.Asadar valoarea minima este valoarea estimata a prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora ofertele) iar valoarea maxima este cea care contine si eventualele suplimentari.
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 426, 556.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea minima estimata cf art 43 alin 1 din OUG 34/2006 , conform Formularului 9 ? Cap.III.din Doc.de Atribuire, pe loturisi se va completa OBLIGATORIU tabelul desfasurator al garantiei pe loturi conform Form.10 ? Cap.III din Doc.de Atribuire.- Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Garantia de participare se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara , prin depunere in contul RO 26 TREZ 6215 006X XX01 4923 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006). De asemenea exista si posibilitatea depunerii banilor la caseria aut.contractante situata la sediul mentionat la punctul 1 din prezenta FDA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIEDE ELIGIBILITATE Se va completa Formularul: 1-Cap.III din Doc.de AtribuireIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN Art. 181 din OUG 34/2006 ? actualizata Se va completa Formularul: 2-Cap.III din Doc.de Atribuire . Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCERTIFICAT PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA CU OFERTA INDEPENDENTA Se va completa Formularul 4: -Cap.III din Doc.de AtribuireDECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 69 ?1 din OUG34/2006 ( evitarea conflictului de interese )Se va completa Formularul: 3-Cap.III din Doc.de AtribuireIncadrarea in situatia prevazuta la art.69, alin.1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu prezenta procedura sunt: 1. Conf.Dr.Octavian Mazilu2.Ec.Sanda Damian3.Ec.Gosa Beatrice4.Ec.Gina Mangra5.Ec.Voiculescu Viorica6.Cons.Juridic Alina Jidoi7.Dr.Cojocaru Silvia8.As.Todorescu DoinaCERTIFICAT FISCAL (B.L.) eliberat de Comp. Imp. Si Taxe Locale Certificatul fiscal eliberat de catre Comp.Imp.si Taxe al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul."CERTIFICAT FISCAL (B.S) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat Acest document se va prezenta in original sau copie xerox lizibila cu mentiunea conform cu originalul, si vaatesta ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana. CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA ORCCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Codul CAEN de pe certificat va fi corespondent cu obiectul de activitate al ofertantului inscris in certificatul constatator .Trebuie sa includa codul CAEN al obiectului achizitiei.( In etapa evaluarii ofertelor , ofertantului care se va cla sa pe primul loc i se va solicita sa aduca certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru demonstrarea conformitatii)Pentru PERSOANELE FIZICE/JURIDICE STRAINE Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.CERTIFICAT DE INREGISTRARE AL DEPOZITELOR MED SAU DE CONFORMITATE AL PRODUSULUI (sau ECHIVALENT) emis de Min.Sanatatii conf.L.176/18.10.2000 . Acesta se va prezenta in original sau copie xerox lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila , pentru produsele ofertate , conf.L.176/18.10.2000
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1FISA DE INFORMATII GENERALE- Se va completa Formularul :5 ? Cap III din Doc. De Atribuire si va contine si cifra medie de afaceri GLOBALE care vizeaza activitatea in ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va completa formularul ?EXPERIENTA SIMILARA?, pentru fiecare contract in parte.Se vor prezenta un numar de maxim 3 contracte. Acest formular sintetizeaza informatii relevante cu privire laalte contracte de furnizare de mat.sanitare pe care ofertantul le-a incheiat., Cerinta nr.2MOSTREdin fiecare produs ofertat.Aceste mostre se vor trimite ambalate intr-un plic separat , fiecare mostra avand marcat nr.lotului pentru care se oferteaza .Mostrele vor fiinsotite de fisele de la nr.12 la 27, din Sectiunea III-Formulare, completate.Mostrele se solicita, pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra produse similar celor care fac obiectul achizitiei in cauza.Neprezentarea de mostre la deschiderea procedurii atrage dupa sine descalificarea ofertantului, Cerinta nr.3-Marcaj CE ? cf. art.50 ? alin. 1 si 2 din H.G. nr. 54/2009. Acesta se va prezenta in original sau copie xerox lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila , pentru produsele ofertate Cerinta nr. 1CERTIFICATE DE CALITATE ISO 9001 sau ECHIVALENT.Acestea se vor prezenta in original sau copie xerox lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP sau de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer