Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 321565
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni
Numar invitatie: 321565/09.03.2012
Denumire contract: contract furnizare medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Pneumoftiziologie LeordeniCod fiscal: 4469485, Adresa: str.Coloniei, nr.106, Leordeni, Telefon: 0248/653695, Fax: 0248/653690
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Coloniei, nr.106, Leordeni, Romania, cod postal: 117410, telefon: +40 48653695, fax: +40 48653695, persoana de contact: Serviciul RUNOS-Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni, cu sediul in Leordeni, str.Coloniei, nr.106, jud.Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: medicamente, 102 loturi-descriere anexa B-LOTURI
II.1.6) CPV: 33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 252.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare(1.5%)pe loturi, conform Anexa B.Perioada de valabilitate a garantie de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire al garantiei de participare: -prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, depus in contul unitatii: RO37TREZ0515006XXX000692 deschis la Trezoreria orasului Topoloveni, judetul Arges.Dovada constituirii garantiei de participare, va fi pusa la vedere, insotita de formularul nr.11, intr-un plic separat de documentatia de atribuire si inscriptionat ?Garantie de participare?Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de bune executie este de6%din pretul contractului, fara TVA si se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara sau de o societate de asigurari, conform prevederilor art. 90 alin.1 din H.G.R. nr.925/2006, actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)-Completarea formularului nr.1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea formularului nr.2;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-completarea formularului nr.3;4.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare formular nr.4;*Conducerea spitalului: Dr.Micu Marioara-MANAGER, Dr.Sandu Adriana-Mariana-DIRECTOR MEDICAL, Ec.Ancu Anca-DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL.Consiliul de Administratie: Dr.Paun Constantin, Dr.Maria Paun, Jr.Eftime Tatiana, Ec.Katy Vatasescu, Ec.Gherghina Ciuca, Dr.Bosneag Maria, Asistent Voiculescu Mariana. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in orice din formele- original/copie legalizata/ copie conforma cu originalul valabil (emis cumaxim 30 de zile inainte dedata depunerii oferti), din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se vor prezenta informatii cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)-completare formular nr.5;2.Bilantul contabil pentru an incheiat-2010, vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Autorizatie de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului conform Ordinului M.S. nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman;2.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ? completare Formular nr.6 Certificarea sistemului de management al calitatii conform cerintelor ISO 9001/2008;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer