Achizitie publica - Contract Furnizare Medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 332782
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332782/30.07.2012
Denumire contract: Contract Furnizare Medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BISERICANICod fiscal: 2613095, Adresa: com.Alexandru cel Bun, judetul Neamt, Alexandru cel Bun, Telefon: 0233241500, Fax: 0233241965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract Furnizare Medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie diverse medicamente
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 506, 921.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoare contractului fara TVA;garantia de participare va fi prezentata pina la data limita de depunere a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile.In cazul in care contestatorul caruia i-a fost respinsa o contestatie a acestuia de catre CNSC i se va retine din garantia de participaresuma calculatain raport cu valoarea estimata a contractului conform prevederilor art.278(1) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA;se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari si devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare acesta se depune la caseria unitatii in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea-conform formular 12.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 -conform formular 23.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta- conform formular 64.Declaratia privind neincadrarea in prev. art.69 ind.1 din O.U.G. 34/2006.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta: ec.Curca Cristian-comp.achizitii, farm.Buruiana Sorin-farmacist sef sectie, sing. Harlet Catalin-informatician, Stefanescu Viorel-referent, ing.Ciobanu Emilia-manager, ec.Anton Maria-director fin.contabil 1.Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului in anul 2012.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 13:56