Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE


Detaliu pentru invitatia numarul 195816
Autoritate contractanta
SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA
Cod de identificare fiscala: 2502771
Adresa: LOC. JIMBOLIA, JUD. TIMIS, STR. CONTELE CSEKONICS, NR. 4, Jimbolia
Telefon: 0256360655
Fax: 0256360682
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare medicamente antibiotice
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 20.02.2009 10:32
Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2009 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA, STR, CONTELE CSEKONICS, NR. 4, TIMI?, TEL 0256-360655, FAX 0256-360682
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITAL DR. KARL DIEL JIMBOLIA, STR, CONTELE CSEKONICS, NR. 4, TIMI?, TEL 0256-360655, FAX 0256-360682, email [email protected]
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 20, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl priv eligi, decl priv neinc. in preved. art. 181 din ord.nr. 34/2006, fisa de prezentare a unitatii, Certif. fiscal elib. de Comp. Impoz.si taxe Locale al unitatii adminis. terit. de pe raza careia soc. ofertanta are sediul social, privind plata taxelor si impozitelor locale la bugetul local, 2) Certifi. de atest. fisc. eliberatde organulde adminis. fisc. al unit. adminis. terit. de pe raza careia soc. are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, autoriz. de functionare, 5) autorizatia de punere pe piata emisa de MS (pentru fiecare produs)- ofertantul va completa un formular conform anexei 12 d la ordinul 155/2006 si formularul B2.
SEAP, sau la sediul autorita?ii contractante, caz în care se va achita cv de 7 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer