Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI INCLUSE IN PROGRAME DE SANATATE:ONCOLOGICE, HIV/SIDA, TBC


Detaliu pentru invitatia numarul 347997
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI
Numar invitatie: 347997/05.06.2013
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI INCLUSE IN PROGRAME DE SANATATE: ONCOLOGICE, HIV/SIDA, TBC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEICod fiscal: 3627587, Adresa: AVRAM IANCU NR.22, Sighetu Marmatiei, Telefon: 0262311541, Fax: 0262311873
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: AVRAM IANCU NR.22, Sighetu Marmatiei, Romania, cod postal: 435500, telefon: +40 0262311541, fax: +40 0262311873, persoana de contact: GHEORGHEI MARIA-IULIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FARMACIA SPITALULUI MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI, STR. AVRAM IANCU, NR.22, SIGHETU MARMATIEI, COD POSTAL 435500, telefon: +40 0262311541, fax: +40 0262311873, JUDETUL MARAMURES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI INCLUSE IN PROGRAME DE SANATATE: ONCOLOGICE, HIV/SIDA, TBC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE PROGRAME NATIONALE DE SANATATE ;ONCOLOGICE, HIV/SIDA, TBC
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 357, 579.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art. 85 si 86 alin.(1)din HG 925/2006, in cuantum de 2% din valoarea contractului fara TVA , respectiv 7151.58 lei si se va depune cu doua zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, depusa si in valuta la cursul BNR, respectiv 1643.51 euro Contul in care se poate depune aceasta este RO02TREZ4375041XXX000860, deschis la TREZORERIA SIGHET.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate completata pe propria raspundere in conformitate cu formularul 1- copie lizibila conforma cu originalulDeclaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr.2- copie lizibila conforma cu originalul.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din proceduraFormularul 2 va fi insotit de: A. pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1.document emis de catre ANAF privind obligatiilor de plata a impozitelor si contributilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.document emis de catre Directia de Impozite si Taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara cererii in care se depun ofertele.B.Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 1. prezentarea documentelor mentionate la lit.A pct.1 si2 emise de autoritatiile corespunzatoare din statul de origine.In cazul in care in tarade origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la pct. 1 si 2., ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare-completare formular nr. 3Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul 8-copie lizibila conforma cu originalul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. art. 69 lit.A sunt: Manager: Jr.Oros George AlexandruDir. Fin. Cont.Bolchis EmiliaSef. Birou Achizitii Radu MariaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2012-Formularul 4-in originalsau copie lizibia conforma cu originalul Autorizatia de functionare pentru depozitul de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii conform art.10/L266/2008, care permite prepararea si eliberarea in conditiile legii a substantelorsi medicamentelor psihotrope precum si a substantelor si medicamentelor stupefiante ori precursori ai acestora folosite in scop medical.Autorizatia de distrubtie angro de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii CONFORM art.1 din ORD 1964/2008, care permite desfasurarea activitatilor de procurare, detinere, livrare sau export de medicamente de uz uman.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale : op.ec.vor prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). In vederea indeplinirii cerintei privind cifrA de afaceri , in cazul in care pentru exercitiul financiar 2012 bilantul contabil si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Certificat care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 SAU echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer