Achizitie publica - Contract furnizare medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate
Detaliu pentru invitatia numarul 323978
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323978/11.04.2012
Denumire contract: Contract furnizare medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTICod fiscal: 4318016, Adresa: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Pitesti, Telefon: 0248-221154, 0248-218090, Fax: 0248-221154, 0248-218090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate.
II.1.6) CPV: 33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 238.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare se constituie de catre ofertant conform art. 43alin 2a si 2b din OUG 34/2006, aceasta fiind de 1.95% din valoarea estimata a fiecarui lot. Forma de constituire este cea prevazuta la art 86 din HG 925/2006. Perioada de valabilitateaa garantiei este de 90 de zile calendaristice de la data depunerii ofertei. Cuantumul se va calcula prin insumarea valorii specificata in anexa B pentru fiecare lot la care ofertantul depune oferta . In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine 1%din valoarea garantiei de participare, conform art 278 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica de de 5% dinpretul contractului subsecvent fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractuluisubsecvent: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2) din925/2006 se aplica numai in situatia in care valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Cerinta nr.1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza una din situatiile stipulate la art 180 si 181 din O.U.G. 34/2006.Documente de confirmare: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate formular nr.12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta formular nr. 12BCerinta nr.2Prezentarea unui certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular nr.12C.Cerinta nr.3Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69(1) din Oug 34/2006 formular nr.12D.-col. medic Gigel Guita-Alexandru-lt.col.ec. RAdu Man-col. medic Arsene Mihail-farm. Catruc Ioan-ec. Oprea Elena- ec. Ciobanu Mihaela-pcc. Bercescu Raluca-cons juridic Stoica Alice ) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCerinta nr.1Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documente de confirmare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Cerinta nr.2Operatorii economici vor face dovada ca sunt auorizati de Agentia Nationala a Medicamentului sa distribuie medicamente, conform Ordinului 1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman prezentand Autorizatie emisa de Agentia Nationala a Medicamentului din cadrul Ministerului Sanatatii in termen de valabilitate, in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare informatii generale prin completarea formularului nr.5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va oferta numai produse pentru care exista autorizatie de punere pe piata prezentand Declaratia pe propria raspundere a ofertantului din care sa rezulte ca pentru produsele ofertate exista autorizatie de punere pe piata sau copii semnate, stampilate cu mentiunea Conform cu originalul , ale autorizatiilor de punere pe piata ale produselor ofertate. Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardele seria EN-ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 11:56