Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE PENTRU OFTALMOLOGIE
Detaliu pentru invitatia numarul 322924
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322924/28.03.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE PENTRU OFTALMOLOGIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTE OFTALMOLOGICECod fiscal: 4505421, Adresa: str. P-ta. Al. Lahovari, nr. 1, sect.1, Bucuresti, Telefon: 319.27.53, Fax: 210.78.64
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. P-ta. Al. Lahovari, nr. 1, sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010464, telefon: +40 13192753, fax: +40 12107864, persoana de contact: Sorin Lupascu-Vardala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MEDICAMENTE PENTRU OFTALMOLOGIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare: Lot nr. 1 ? Unguient Kanamicina SO4 1%, Lot nr. 2 - Betabioptal 0, 2gr + 0, 5 gr. - 100 mg , Lot nr. 3 ? Nilefrin (Fenefrin) 10 mg/ml, Lot nr. 4 ? Indocollyre 0, 1% - 5 ml, Lot nr. 5 - Benoxi 4mg/ml ? 10 ml, Lot nr. 6 - Tropicamida 1% - 10 ml, Lot nr. 7 - Mydriacyl (Mydrum) 0, 5% - 15 ml, Lot nr. 8 - Nettacin 0, 3% - 5 ml, Lot nr. 9 - Vita-Pos.
II.1.6) CPV: 33662100-9 - Medicamente pentru oftalmologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 379, 525 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, ca urmare a H G 1660/2006 art 17, aliniat (3). In cazul care, din motive tehnice, nu este posibil transmiterea acestui document in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, aliniat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURA( biroul secretariat) SpitaluluiClinic de Urgente Oftalmologice, Str. P-ta. Alexandru Lahovari; nr. 1; Sector 1 ; Bucuresti, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii: ?Cerere de ofertaUnguient Kanamicina, Betabioptal, Nilefrin (Fenefrin), Indocollyre, Benoxi, Tropicamida, Mydriacyl (Mydrum), Nettacin, Vita-Pos? impreuna cu inscriptia ?A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE precizata in invitatia de participare?.- se solicita garantiae de participare in valoare totala de 7, 530.00 RON- 2% - din valoarea estimata a lotului de produs ofertat.- garantia de participare se depune pentru fiecare lot pentru care se depune oferta. Garantia de participare defalcata pe loturi este urmatoarea: 1Unguient Kanamicina SO4 1% 420.002Betabioptal 0, 2gr + 0, 5 gr. 100 mg 1, 010.003Nilefrin (Fenefrin) 10 mg/ml 900.004Indocollyre 0, 1% - 5 ml 630.005Benoxi 4mg/ml ? 10 ml 1, 650.006Tropicamida 1% - 10 ml 780.007Mydriacyl (Mydrum) 0, 5% - 15 ml 780.008Nettacin 0, 3% - 5 ml 410.009Vita-Pos 950.00Garantia de participare se va depune prin: - scrisoare de garantie bancara (nu se admite scrisoare de recomandare bancara)- prin OP in contul de trezorerie RO54TREZ7015005XXX006987, TREZORERIA SECTOR 1 BUCURESTI, COD FISCAL 4505421Termen de valabilitate garantie de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
se va constitui conform prevederilor art..90 din HGR nr. 925/2006Modalitatea de constituire: a) scrisoare de garantie bancara de buna executie (nu se admite scrisoare de referinta bancara)b) prin OP in contul de trezorerie RO54TREZ7015005XXX006987, TREZORERIA SECTOR 1 BUCURESTI, COD FISCAL 4505421
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEAModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.Cerinta nr. 2DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea 3.Cerinta nr. 3DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din sectiunea 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager ? Prof. Dr. Monica Pop, Director Economic Ec. Ianus Zoita, Membrii comisiei de evaluare ? Farm. Violeta Popescu, As. Zegheru Vera, Lupascu-Vardala Sorin.Cerinta nr. 4DECLARATIE PE PROPIA RASPUNDERE CONFORM, ORDIN A.N.R.M.A.P. NR. 314 DIN 12 OCTOMBRIE 2010Se solicita ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea 3 Cerinta nr. 1- AUTORIZATIA DE DISTRIBUTIE AGRO EMISA DE AGENTIA NATIONALA A MEDICAMENTULUI, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr. 1.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie agro de medicamente de uzumanModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? fiind vorba de o cerere de oferta desfasurata integral online ? Documentatia de calificare se depune in SEAPCerinta nr. 2- CERTIFICATUL DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUIModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii -fiind vorba de o cerere de oferta desfasurata integral online ? Documentatia de calificare se depune in SEAP
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia ofertantului pe propia raspundere ca detine AUTORIZATIA DE PUNRE PE PIATA pentru produsul oferit , in termen de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 08:27