Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare medicamente psiholeptice


Detaliu pentru invitatia numarul 328795
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul de Psihiatrie Sapunari
Numar invitatie: 328795/06.06.2012
Denumire contract: Contract furnizare medicamente psiholeptice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Psihiatrie SapunariCod fiscal: 3466375, Adresa: Str. Principala, nr. 15, loc. Sapunari, jud. Calarasi, Sapunari, Telefon: 0242645174, 0242645194, Fax: 0242645174
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Sapunari, nr. 15, Comuna lehliu, Judetul Calarasi, Sapunari, Romania, cod postal: 917151, telefon: +40 24264517, fax: +40 242645174, persoana de contact: Georgeta Manea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Spitalului de Psihiatrie Sapunari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare medicamente psiholeptice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente psiholeptice
II.1.6) CPV: 33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 685 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1%din valoarea estimata a fiecarui lot in parte.Modul de constituire: se va avea in vedere prevederileart. 86 alin.1 din HG 925/2006In orice situatiedovada constituirii garantiei de participaretrebuie sa fie prezentatacwel mai tarziula data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitatea acesteia trebuie sa fiecel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei90 de zile. Garantia de participare va fi executata de catre A.C.in cazul in care castigatorul licitatieirefuza sa semnezecontractul deachizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitatea acesteia. Garantia de participare constituita de ofertantulnecastigator se restitue de A.C. dupa semnarea contractuluide achizitie publicacu ofertantul/ofertantii castigatori dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadeide valabilitate a ofertei. Garantia de participare constituita de ofertantulcastigator se restitue de a.c. in termen de 15 zilede la semnareacontractului de achizitie publica.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA .modul de constituire a garantiei de buna executie- scrisoare de garantie bancara sau constituirea unui cont la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privindneincadrareain prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006-Declaratiepe propria raspundereprivindneincadrarea in prevederileart. 69 indice 1din OUG 34/2006( evitarea conflictului de interese).-Persoanelecu functie de decizie/ aproba , semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: manager-Iacomi Daniela, director financiar contabil-Pantica Lidia, consilier juridic-dobre Ionut, presedinte comisie achizitie medicamente - dr. Carp George, utilizator SEAP-Manea Georgeta.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general din care sa reiasasituatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, anterioare depunerii ofertei)-Certificatde participare cu oferta independentaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiunivor fi depusein oricare din formele: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea 'conform cu originalul Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului- copie lizibilacu mentiunea "conform cu originalul".Operatorilor economici a caror oferta va fi declarata castigatoare li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , printr-o adresa scrisa depunerea exemplarului original sau copie legalizata la sediul A.C.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Se va prezentacifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de fabricatie emisa de ANM/Autorizatie de distributie angro eliberata de ANM sau de Ministerul Sanatatii .Baza legala este Legea 95/2006Declaratie pe propria raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de Ministerul Sanatatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer