Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare mixtura asfaltica BA 16


Detaliu pentru invitatia numarul 342504
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT SA GIURGIU
Numar invitatie: 342504/08.02.2013
Denumire contract: Contract furnizare mixtura asfaltica BA 16
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT SA GIURGIUCod fiscal: 27329472, Adresa: str. dan barbilian nr.20, giurgiu, Giurgiu, Telefon: 0246214204/109, Fax: 0246217416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Aleea Plantelor, nr.25, Giurgiu, Giurgiu, Romania, cod postal: 080027, telefon: +40 246214204/109, fax: +40 246217416, persoana de contact: SC ADPP Giurgiu SA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Aleea Plantelor, nr.25, Giurgiu, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare mixtura asfaltica BA 16
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul este de furnizare mixtura asfaltica marca BA16, in cantitate de 1450 to.Livrarea se va face esalonat functie de comenzi, cantitatea minima care poate fi solicitata fiind de 1to mixtura.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Cantitatea minima este de 1450to si cantitatea maxima este de 1740to.Optiuni: Suplimentare valoare contract conf.art.6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 471, 250 - 565, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 4715 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile.Valabilitatea garantiei de participare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitati de constituire a garantiei de participare: in numerar prin ordin de plata in contul RO60PIRB1900736816001000 deschis la PIRAEUS BANK GIURGIU, scrisoare de garantie bancara.Cursreferinta BNR leu/euro ladatade 30.01.2013 este de 4, 3825.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art. 2781, alin.1 lit.b. din OUG 34/2006 modificat de OUG 76/2010.
Garantie de buna executie
Cuantum de 5%, se poate constitui in oricare din formele, conform art. 90 alin. (1)-(3) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitate;
-declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
-declaratie, ,certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, ,-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: -personele care aproba /semneaza documentele emise si aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica: Administrator Special ?Mihalcea MarianDirector Economic- Ruse Sorin Marian-comisia de evaluare oferte: Presedinte: Vilcan Daniel;Membrii: Rosu Gigi;Berbec Marian;Petcu Gabriel;Baciu Elena;
-certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si cel local;
- declaratie privind calitatea de participant. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani., Bilantul contabil la 31.12.2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind lista principalelor livrari de produse, in ultimii 3 ani, continand: cantitati, valori, perioade de livrare, beneficiari., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii. Standarde de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer