Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE MOBILIER CRESA 3
Detaliu pentru invitatia numarul 347809
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347809/03.06.2013
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MOBILIER CRESA 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 14728757, Adresa: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Telefon: +40 0262211949, Fax: +40 0262211959
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Romania, cod postal: 430406, telefon: +40 0262211949, fax: +40 0262211959, persoana de contact: LIA GHERMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul administrativ al SPAS Baia Mare, strada Dacia, nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE MOBILIER CRESA 3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de dotari de specialitate - mobilier pentru obiectivulCresa nr. 3din structura organizatorica a SPAS Baia Mare
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 306 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare3.606, 12lei, respectiv 2% din valoarea estimata, iar pentru IMM-uri cuantumul garantiei de participare va fi 1.803, 06 lei. Valabilitatea de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire: 1)virament bancar sau instr.de garantare emis de o societ. bancara sau de asigurari, in original. Scrisoare de garantie bancara.2)OP in contul RO 25TREZ 4365006XXX000124-Trezoreria Baia Mare, cod fiscal: 147287573) Numerar depus la casieria centrala a institutiei ;IMM - conform Legii nr.346/2004.In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoareCursul euronfo al lunii MARTIE2013, respectiv 4, 3712lei/euro.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA, in conformitate cu art 89 alin 2 din HGR. 925/2006. Se va depune in original, astfel: a)- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006; b)- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretulcontractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareNota: Persoane cu functii de decizie sunt : Consilieri Locali: Ardelean Teodor, Bondici Serban Marius, Boros Rodica, Bota Calin Ioan, Cozoplean Ciprian Marius, Campan Mihaela, Dumitru Matei, Ghinea Laura Teodora, Grumaz Dan Andrei, Hofer Gabriela, Ilie Tudorel Danut, Ludescher Istvan Iozsef, Lupsa Stefan, Mandra Ioan, Micle Ioan Radu, Moga Liliana Reghina, Moroz Mihai, Muresan Dorel Grigore, Popa Adrian Vasile, Pop Stefan, Parvu Ionut Rares, Rob Marinel, Vida NoemiConducerea SPAS Baia MareGavra Bogdanel - Director general SPAS - aproba Raportul procedurii si semneaza contractul de furnizareLia Gherman ? director general adjunct - responsabil organizare si finalizare procedura de achizitie publica, Lucia Stoica - Sef serviciu financiar - viza CFP si contrasemneaza contractul de furnizareOprisan Monica - Sef serviciu juridic resurse umane - contrasemneaza contractul de furnizareSefi servicii SPAS: Rat Cornelia, Moldovean Stelian, Godja Mariana, Kozma Voichita, Munteanu Flaviu si Ilies Alexandru, Onet RomanaCoordonaroti activitate crese: Motiu Olimpia, Lodin Lucia, Cojocarul AnutaComisia de evaluare a ofertelorGherman Lia - presedintele comisiei de evaluare - director general adjunct SPASMuresan Nicoleta - membru comisia de evaluare - inspector SPASAnania Ancuta - membru comisia de evaluare - consilier SPASDanci Anca - membru supleant comisie de evaluare ? inspector de specialitate SPASCuceu Radu- membru supleant comisie de evaluare ? inspector de specialitate SPASAceasta cerinta se aplica atat pentru subcontractant cat si pentru tert-ului sustinator, conform OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ( Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura6. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, 7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, se accepta, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din act trebuie sa reiasa ca ofertantul are caobiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare prezentei achizitii, a caror valoare sa fie cel putin 180.000 lei, fara TVA.oferantul va prezenta copii dupa documente care cuprind informatiile prevazute la art. 188, alin (1), lit (a) din OUG nr. 34/2006, pana la data limita de depunere a ofertelor.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, cu respectarea prevederilor art. 188, alin 1, lit a/OUG nr. 34/2006.Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2Prezentarea de Mostre pana la data limita de depunere a ofertelorSe solicita prezentarea demostre in vederea stabilirii: - Capacitatii ofertantului de a indeplini in mod corespunzator obiectul achizitiei publice-conformitatii cu produsele ce fac obiectul prezentei achizitii publice- Pana la data limita de depunere a ofertelor, ofertantii sunt obligati sa prezinte urmatoarele mostre: (produsele mentionate la punctele 1, 2, 15, 19 ? cu toate subpunctele de la 19.1-19.8, 20 ? cu toate subpunctele de la 20.1-20.3, 22, 26, 32) din Indexuldotari mobilier Cresa nr 3 ? document PDF, anexat la prezenta documentatie de atribuire, cu respectarea prevederilor art. 188, alin 1, lit e din OUG nr. 34/2006.Mostrele prezentate in procedura vor fi depozitate prin grija autoritatii contractante in conditii corespunzatoare.Mostrele prezentate de ofertantul castigator se vor pastra ca etalon, iar cele prezentate de ofertantii necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 10:09