Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare motorina si benzina


Detaliu pentru invitatia numarul 321664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala Finante Publice Mehedinti
Numar invitatie: 321664/12.03.2012
Denumire contract: contract furnizare motorina si benzina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala Finante Publice MehedintiCod fiscal: 2972390, Adresa: Str. Piata Radu Negru nr. 1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252315774 int.255, Fax: 0252316225
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Piata Radu Negru nr. 1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220230, telefon: +40 0252315774, fax: +40 0252316225, persoana de contact: Popescu Alina Mirela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGFP MH - Str. Piata Radu Negru nr. 1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220230, etajul II, camera 202 - registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare motorina si benzina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie motorina si benzina
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea contractului, adica 2840 lei - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a oferte, respectiv 90 zile? Modul/Forma de constituire1. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.sau2. Se poate constitui si prin depunerea la casieria Directiei Generale a Finantelor Publice Mehedinti, Piata Radu Negru nr.1, a sumei in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Modelul de scrisoare de garantie bancara este prezentat in Formularul 3 ?, ,Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.Documentele prin care se face dovada constituirii garantiei de participare se vor prezenta in original si anexata/atasata la coletul cu oferta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUGnr. 34/2006 cu modificari - formularul nr.4 ;declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanta - formularul nr. 6; declaratia privind calitatea de participant la procedura - formularul nr.7;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP NR.314/2010 - formularul nr.8; ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, modificata si completata?-Formular 9;Persoanele cu functii de decizie din cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice Mehedinti, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: -Durac Gabriel Cosmin ? Director Executiv;
-Marghescu Victoria ? Sef serv.financiar-contabilitate, investitii si buget propriu;
-Istodorescu Emil ? sef birou juridic;
-Balica Constantin ? Coordonator compartiment administrativ, -Ivanovici Calin Dragan ? presedinte comisie de evaluare a ofertelor;
-Popescu Dorel ? membru comisie de evaluare a ofertelor;
-Barbulescu Grigorie ? secretar comisie evaluare a ofertelor;
-Popescu Alina Mirela ? comp. achizitii publice - Certificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: prezentarea bilanturilor contabile si ale anexelor explicative
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte maxim 3 (trei)documente/contracte/ procese verbale de receptie, prin care sa confirme livrarea in ultimii trei ani de produse similare cu obiectul prezentului contract, cu o valoare cumulata a contractelor de minim 142.000 lei fara TVA.Documentele/contractele/procesele verbale de receptie se vor prezentata in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, cerintase va considera indeplinita prin cumul. Prezentarea de certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatiiDocumente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii conform standardelor si normelor de calitate impuse de Comunitatea Europeana ISO 9001 sau alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, prin deschidere casuta documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer