Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE OXIGEN MEDICAL GAZOS IMBUTELIAT (INCLUSIV TRANSPORT ADR LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE)


Detaliu pentru invitatia numarul 320547
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASI
Numar invitatie: 320547/21.02.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE OXIGEN MEDICAL GAZOS IMBUTELIAT (INCLUSIV TRANSPORT ADR LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASICod fiscal: 4541521, Adresa: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Telefon: 0232267719, Fax: 0232264252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700116, telefon: +40 232267719, fax: +40 232264252, persoana de contact: COVIT ALEXANDRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE "SF. PARASCHEVA" IASI, STRADA OCTAV BOTEZ NR. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE OXIGEN MEDICAL GAZOS IMBUTELIAT (INCLUSIV TRANSPORT ADR LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE FURNIZARE OXIGEN MEDICAL GAZOS IMBUTELIAT (INCLUSIV TRANSPORT ADR LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE)
II.1.6) CPV: 24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 414, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 1% din valoarea maxima estimata fara TVA a acordului cadru. In conformitate cu art. 85 lit. b) din HG 925/2006, perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 zile de la data lilita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie = 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat. Garantia de buna executie se constituie printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art. 86 din HG 925/2006 alin. 2) - 4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului F1 din documentatia de atribuireIn cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?conform formularului F2 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine: *se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3. Certificat de participare cu oferta independenta conform OrdinuluiPresedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la lictatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.Cerinta nr. 4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform formular F4 si Anexa Formularlui 4 din documentatia de atribuire;Conform art 69 1 din OUG 34/2006 modificat de Art. 1, punctul 13 din Legea 279/20111, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. a)respectiv persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Nume si Prenume-Functia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? IasiProf. Dr. Dorobat Carmen-ManagerDr. Manciuc Carmen -Director MedicalEc. Nastase Cristina-Director Financiar-ContabilJr. Manolache Virgil-Sef Serviciu AdministrativAvocat Nastase Constantin-Cabinet Individual ?Nastase Constantin?Ec. Covit Alexandra-Economist Birou AchizitiiEc. Prigoreanu Mihaela-Economist Birou AchizitiiEc. Holostencu Daniela-Economist Birou AchizitiiAs. Sef Stirbu MArina-Asistent Sef Terapie IntensivaCerinta nr. 5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a) sa depuna mai multe oferte si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat Cerinta nr. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantii vor prezenta certificatul constatator de la ORC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila conform cu originalulPersoane fizice/juridice straine: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Documentul va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acesta este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Copie lizibila a bilantului contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006 ;, Cerinta nr. 2. Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani -formular 5, Cerinta nr. 3. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor (daca este cazul) -Formular 6 din documentatia de atribuire;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratie privindlista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform Formular F8din documentatia de atribuire;, Cerinta nr. 2. Autorizatie de punere pe piata emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului in termen de valabilitate, Cerinta nr. 3. Certificat de buna practica pentru produse medicamentoase emis de Agentia Nationala a Medicamentului in termen de valabilitate, Cerinta nr. 4. Autorizatie I.S.C.I.R. (Inspectia de Stat pentru controlul cazanelor, recipientelor sub presiune si instalatiilor de ridicat)pentru umplere, reparare, verificare tehnica tuburi, Cerinta nr. 5. Autorizatie de functionare/ fabricatie eliberata de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului, Cerinta nr. 5. Autorizatie A.D.R. privind transportul produselor periculoase explozibile Cerinta nr.1. Certificat privind indeplinirea cerintelor standardului SR ENVISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, DOCUMENTATIA ESTE ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 18:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer