Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE PAINE 300 GR


Detaliu pentru invitatia numarul 346799
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CANTINA DE AJUTOR SOCIAL CONSTANTA
Numar invitatie: 346799/16.05.2013
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PAINE 300 GR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCANTINA DE AJUTOR SOCIAL CONSTANTACod fiscal: 4514560, Adresa: str. petre romulus nr. 22 constanta, Constanta, Telefon: +40 0241661561, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. petre romulus nr. 22 constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900692, telefon: +40 0241661561, fax: +40 0241661561, persoana de contact: ou daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul social al autoritatii contractante: str.Petre Romulus nr.22 loc.Constanta jud.Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PAINE 300 GR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de furnizare paine 300 gr reprezinta un contract cu livrare aprox.zilnica (de luni pana vineri inclusiv).Valoarea estimate a contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit pana la data de 31.12.2013, fara eventuala suplimentare este de 64727 lei.Cuantumul si conditiile privind garantia de participare sunt inscrise in Sectiune III.1.1.a).Optiuni: Contractul se poate prelungi pe o perioada de maxim 4 luni de la incheierea contractului initial.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 727 - 97, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Cuantumul garantiei pentru participare este de 1294 lei. Ofertantii pot beneficia de prevederile legii IMM urilor (art.16 din Lg. 346/2004 ). Modalitatile de constituire a garantiei de participare sunt cele prevazute la art. 86, alin 1 din HG 925/2006 actualizata. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar contul este: RO59TREZ2315006XXX018915 , TREZORERIA CONSTANTA , cu conditia confirmarii acetuia de catre banca emitenta (extras de cont prin care se confirma efectuarea tranzactiei) dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .Codul fiscal al autoritatii contractante este 4514560. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor ( art. 86, alin 6 din HG 925/2006 actualizata). Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respectiv art 87, alin 1 din HG 925/2006 actualizata si art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta( certificare de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin presedinte ARNMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular 11 ADeclaratie privind eligibilitatea (declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art.180din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)- Formularul 12 A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)- Formularul 12 B;Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la Bugetulde stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la Bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, legat de conflictul de interese cu completarea persoanelor ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractanta ( legate de aceasta achizitie: KIRU SOFIANreprezentant Primaria Constanta, OU DANIELA si SINKA ANNA - CANTINA DE AJUTOR SOCIAL CONSTANTA) Prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include sicategoria celor care fac obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Certificatul se va prezenta in original /copie legalizata /copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?- cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care a prezentat aceste documente in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari , beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea a cel putin un contract in valoare de minim 64727 lei- Formular 12D12D, 2. Monstra de produsPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer