Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE PAINE


Detaliu pentru invitatia numarul 327179
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE TULGHES
Numar invitatie: 327179/18.05.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE TULGHESCod fiscal: 4367728, Adresa: STR. CENTRU NR.342, Tulghes, Telefon: +40 266338188, Fax: +40 266338033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CENTRU NR.342, Tulghes, Romania, cod postal: 537330, telefon: +40 266338188, fax: +40 266338033, persoana de contact: MIRELA BUSTIHAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Spitalului de Psihiatrie Tulghes, Str. Centru, Nr.342, Com. Tulghes, Jud. Harghita, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare paine feliata de 1, 8 kg.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Virament bancar, orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere de numerar la caseria unitatii in cuantum de 1.000 lei. Contul IBAN al Autoritatii Contractante este RO26TREZ3545041XXX000724 deschis la Trezoreria Toplita. Valabilitatea garantiei pentru participare este 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia pentru participare se retine in cazurile prevazute de: - art.87 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - art.278¹, din OUG 34/2006 completata si modificata. I.M.M.-urile prezinta declaratia pe propria raspundere conform modelului formularul 7 din Sectiunea Formulare.Se va prezenta impreuna cu dovada constituirii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Modul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere de numerar la caseria unitatii care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 5 % din valoarea contractului, constituita in max 5 zile de la semnarea acestuia. In cazul in care nu se face dovada constituirii garantiei de buna executie, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral contractul, si de a atribuii loturile urmatorului ofertant din clasament. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data finalizarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Ambele certificate in original, copie legalizata sau copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Completare model de Formular 3 din Sectiunea Formulare.5.Declaratie de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare model Formular 4 din Sectiunea Formulare.6.Declaratie de neincadrare in prevederile art.69 ¹ din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului de Psihiatrie Tulghes in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Ec.Csibi Veronica, membrii comisie de achizitii: Juravle Gabriela, Marc Elena, Morosanu Gabriel si Bustihan Maria, despre care am luat la cunostiinta din documentatia de atribuire.Completare model Formular 5 din Sectiunea Formulare. 1. Documente privind forma de inregistrare>Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte: - ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar fabricarea produselor de panificatie;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata2.Documente privind forma de inregistrare>Persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.3. Autorizatie sanitar-veterinara pentru unitate (Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Directia Sanitar Veterinara si pentru siguranta Alimentelor).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Detinerea mijloacelor specializate de transport a produselor alimentare. Cerinta minima: detinerea a cel putin unui astfel de mijloc de transport (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer