Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE PAINE


Detaliu pentru invitatia numarul 327541
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CANTINA DE AJUTOR SOCIAL CONSTANTA
Numar invitatie: 327541/23.05.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCANTINA DE AJUTOR SOCIAL CONSTANTACod fiscal: 4514560, Adresa: str. petre romulus nr. 22 constanta, Constanta, Telefon: 0241/661561, Fax: -
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. petre romulus nr. 22 constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900692, telefon: +40 0241661561, fax: +40 0241661561, persoana de contact: BUTUC MARINELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante: str. petre romulus nr. 22 constanta, Constanta tel: 0241661561, fax: +40 0241661561
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de furnizare paine reprezinta un contract cu livrare aprox. zilnica ( de luni pana vineri inclusiv).Valoarea estimata acontractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit pana la data de 31.12.2012 , fara eventuala suplimentare, este de 68.333 lei (saizecisioptmiitreisutetreizecisitrei lei).Cuantumul si conditiile privind garantia de participare sunt inscrise la Sectiune III.1.1.a).Cerintele privind cifra de afaceri si experienta similara se vor raporta la valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit pana la data de 31.12.2012, respectiv valoarea de 68.333 lei.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Cuantumul garantiei pentru participare este de 1366 lei. Ofertantii pot beneficia de prevederile legii IMM urilor (Lg. 346/2004 ). Modalitatile de constituire a garantiei de participare sunt cele prevazute la art. 86, alin 1 din HG 925/2006 actualizata. Pentru plata garantiei de participare prin virament bancar contul este: RO25BTRL01401205A64672XX BANCA TRANSILVANIA , SUCURSALA CONSTANTA, cu conditia confirmarii acetuia de catre banca emitenta (extras de cont prin care se confirma efectuarea tranzactiei) pana la data deschiderii ofertelor. Codul fiscal al autoritatii contractante este 4514560. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va face cel tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor ( art. 86, alin 6 din HG 925/2006 actualizata). Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respectiv art 87, alin 1 din HG 925/2006 actualizata si art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta(Certificare de participare la licitatie cu oferta independenta , conform Odinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.- Formularul 11 ADeclaratii privind eligibilitatea (declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in disp art. 180din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)- Formularul 12 A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)- Formularul 12 B;Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la Bugetulde stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la Bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, legat de conflictul de interese cu completarea persoanelor ce detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractanta ( legate de aceasta achizitie: POPA NICOLETA reprezentant Primaria Constanta, BUTUC MARINELA SI ANDREESCU MARIA - CANTINA DE AJUTOR SOCIAL CONSTANTA) Persoane juridice/fizice romana ( prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" cu precizarea faptului ca, inainte de transmiterea comunicarii mprivind rezultatul procedurii de atribuire clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata , pentru verificarea confirmitatii documentului depus in oferta.Certificatul constatator sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a afertelor.Persoane juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere din tara de origine , sub forma de traduceri legalizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrari, beneficiari , prezentarea a cel putin un contract in valoare totala de minim 68330lei- Formular 12D
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata gratuit la invitatia de participare la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 07:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 07:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer