Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare paine alba feliata 400grame


Detaliu pentru invitatia numarul 320904
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Numar invitatie: 320904/28.02.2012
Denumire contract: contract furnizare paine alba feliata 400grame
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: 0745895788, Fax: 0235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +40 745895788, fax: +40 235312111, persoana de contact: Daniela Dumitrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare paine alba feliata 400grame
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine alba feliata 400 grame
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 279, 444 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea maxima estimata, fara TVA , a contractului de achizitie publica, conform art.85 din HG 925/2006, respectiv 1876 RON(IMM-uri = 938 RON).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: -prin ordin de plata in contul : RO78TREZ6565006xxx004154, Trezoreria Municipiului Vaslui, cod fiscal: 3551942.In acest caz se depune in SEAP copia scanata a documentului de plata.-prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari.In acest caz, scrisoarea de garantie bancara/polita de asigurare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante(Birou achizitii publice), pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Se va constitui dupa semnarea contractului de furnizare , dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia , prin una din urmatoarele modalitati: -prin ordin de plata in contul RO78TREZ6565006xxx004154, Trezoreria Municipiului Vaslui, cod fiscal: 3551942.-prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de maxim 14 zile de la data platii facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.(neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr 34/2006)/formularul din Sectiunea Formulare+Model contract se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in original sau copie certificata pentru conformitate(semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezultesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Formularul din Sectiunea Formulare+Model contract si certificatele se depun semnate si sub forma scanata in SEAP.3.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?conform Ord.ANRMAP nr.314/12.10.2010/formularul din Sectiunea Formulare+Model contract se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006)/formularul din Sectiunea Formulare+Model contract se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.Lista cu persoanele care detin functie de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator de credite- Dr.Dascalu Gheorghe, Dir.fin.contabil- Ec.Sorescu Neculai, Presedintele comisiei de evaluare- Ec.Toader Maricela, Membru -As.dietetic Nechifor Maricica, Membru ? Ec.Dumitrascu Daniela Dovada ca ofertantul poate exercita activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie-cf art.183 din OUG 34/2006/Certificat constatator emis de ONRC din care sa reiasa obiectul de activitate ?original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?- documentul se depune sub forma scanata in SEAP
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, 2.Bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, 2. Mostra produs ofertat, 3.Dovada care sa ateste faptul ca ofertantul este autorizat sa desfasoare activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie 1.Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii pentru producator si documente care atesta calitatea produsului ofertat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer