Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare piese pt tramvaie tip TATRA T4D, B4D


Detaliu pentru invitatia numarul 356563
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Oradea Transport Local SA
Numar invitatie: 356563/16.12.2013
Denumire contract: Contract furnizare piese pt tramvaie tip TATRA T4D, B4D
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOradea Transport Local SACod fiscal: RO63483, Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea, Telefon: +40 259423245, Fax: +40 259426010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare piese pt tramvaie tip TATRA T4D, B4D
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor contracta piese de schimb pt tramvaie de tip Tatra T4D SI B4D conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34631000-9 - Piese pentru locomotive sau material rulant (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 578.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare Lot 1 -1.000 lei, Lot 2 - 100 lei (IMM beneficiaza de reducere 50%): lei sau echivalent in alta valuta la cursul BNR la data publicarii invitatiei pe SEAP. Se poate constitui in numerar la caseria autoritatii contractante, prin virament bancar in contul cod IBAN: RO05 RNCB 0032 0464 9835 0001 la banca BCR Oradea, CIF: RO63483 sau prin orice instrument de garantare cu respectarea conditiilor art.86 din HG 925/2006. Se va prezenta in original cel tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. Achizitorul are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile art.87 din HG 925/2006. Va fi restituita conform art.88-HG nr.925/2006. Valabilitate minima solicitata: 100 zile de la termenul limita stabilita pt primirea ofertelor. In documentul de garantie (incl.OP/chit.) se va inscrie obiectul achizitiei.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA (5% pt IMM). Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunerea la casierie a sumelor in numerar. Nu se vor aplica prevederile art. 90 (3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt cerinte care in caz de neindeplinire conduc la excluderea din competitie a ofertantului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 si/sau art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - conform Ordin ANRMAP 170/2012, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele fizice/juridice care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire conform Legii 279/2011, art.13.Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. Atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) ? conform prevederile Legii 279/2011, art.19.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) - conform prevederile Legii 279/2011, art.20.Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente, conform formulare atasate: - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Fiecare declaratie va cuprinde si numele persoanelor nominalizate- Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea operatorului economic la prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor sau echivalent in cazul persoanelor fizice/juridice straine. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. .Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantesi/sau in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nume Prenume Functia1. CSUZI ISTVAN Director General, membru CA2. PURGE IOAN Director Economic3. POP VIOREL-MIRCEA Director Tehnic, membru CA4. FODRE GABRIELA Sef birou achizitii5. MALITA MIHAELA SIMONA Consilier Juridic6. TUDUC LIVIU Sef sectia nr.17. ILE IOAN Sef depou sectia nr.18. MURESAN IOAN sef atelier sectia nr.19. MOCANU GEORGETA-TANIA Sef birou tehnic10. BOT FLORICA Functionar documentare11. MARC NICOLAE Subinginer12. TEODOROF CLAUDIU sef birou aprovizionare13. GHIT MIHAI merceolog14. GARZ MIRCEA merceologConsiliu de Administratie15. GOGONEATA EMILIA Membru CA16. MICLAUS SORIN DAN Membru CA17. NICA ROMEO - EMILIAN Membru CA18. PACURAR CALIN Membru CA19. URDEA FLORIN Membru CAA.G.A.20. Dulca Camelia Mariana Consilier Local si membru AGA21. Mohan Aurel George Consilier Local si membru AGA22. Ile Cristian Consilier Local si membru AGA23. Szabo Jozsef Consilier Local si membru AGA24. Tau Ioan Consilier Local si membru AGAConsiliu Local Oradea25. Bolojan Ilie Gavril Primar26. Bonchis Ioan Consilier Local27. Campan Ioan Consilier Local28. Corches Dorin Octavian Consilier Local29. Coste Marina Adelina Consilier Local30. Dan Octavian Consilier Local31. Debelka Boglarka Lilla Consilier Local32. Delorean Ion Iulius Consilier Local33. Felea Adrian Ioan Consilier Local34. Filimon Teofil Laviniu Consilier Local35. Gal Sorin Calin Consilier Local36. Huszar Istvan Eric Consilier Local37. Lascu Tudor Sebastian Consilier Local38. Malan Mircea Viceprimar39. Manea Mihai Consilier Local40. Muresan Ovidiu Viceprimar si presedinte CMMAP41. Negrean Daniel Dumitru Consilier Local42. Pasztor Sandor Consilier Local43. Popa Dan Lucian Consilier Local44. Ritli Laszlo Csongor Consilier Local45. Sarkozi Zoltan Consilier Local46. Unita Lucian Consilier Local47. Vulcu Daniel Sorin Consilier LocalComisia Municipala de Monitorizare Achizitii Publice48. Giurea Mina Membru C.M.M.A.P.49. Andrica Liviu Membru C.M.M.A.P.50. Bara Octavian Membru C.M.M.A.P.51. Ioan Lezeu Membru C.M.M.A.P.52. MOGA DALIDA-TEODORAExpert achizitii publice OTL SA52 BAR MARIUS-DANExpert achizitii publice OTL SAIn cazul in care comisia constata ca unul sau mai multi ofertanti au document/ documente lipsa la deschidere, si nu s-a prezentat declaratia conform cu prevederile art.11 alin (4) din HG 925/2006 actualizata, acesta va fi descalificat fara sa fie posibila completarea ulterioara a respectivelor documente. In cazul in care ofertantul depune declaratie initiala pe proprie raspundere privind indeplinirea conditiilor de calificare, documentele prezentate ulterior pot avea data de eliberare/ valabilitate ulterioara datei limita de depunere a ofertei.In caz de asociere, se solicitaindeplinirea cerintelor pt fiecare asociat in parte - Certificat constatator privind obiectul de activitate sau echivalent in cazul persoanelor fizice/ juridice straine. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita un anumit nivel minim. Se vor prezenta informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani. Completarea fisei deinformatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani: 2010, 2011, 2012- formularul nr.2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta principalele livrari din ultimii 3 ani.Conform OUG 34/2006 art.188 (1): Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Cerinta minima privind experienta similara se calculeaza prin prezentarea a unuia sau cumularea valorii a maxim 3 contracte de livrari similare efectuate in ultimii 3 ani calculati raportat la data limita de depunere a ofertelor. Valoarea solicitata este de minim: Pt lotul 1 - 50.000 lei, exclusiv TVA.Pt lotul 2 - 5.000 lei, exclusiv TVA.La calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR. Prin experienta similara se inteleg livrari de piese pt tramvaie, pt ambele loturi., Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta declaratie privind subcontractantii, lista acestora cuprinzand datele de identificare a acestora si acorduri de subcontractare in care se va specifica in mod concret partea de contract care ii revine subcontractantului si valoarea acesteia. In cazul in care exista resurse de care dispune subcontractantul si acestea urmeaza a se lua in calcul in vederea respectarii criteriilor si cerintelor minime, se solicita depunerea actelor doveditoare conform specificatiile de mai sus.In caz de asociere se vor prezenta acordurile de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.12.2013 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer