Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare PNEURI


Detaliu pentru invitatia numarul 326087
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRANSURBAN S.A.
Numar invitatie: 326087/08.05.2012
Denumire contract: contract furnizare PNEURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRANSURBAN S.A.Cod fiscal: 18171186, Adresa: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, Satu Mare, Telefon: 0261/721973 ; , Fax: 0261/721973 ;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GARA FERASTRAU, NR. 9, Satu Mare, Romania, cod postal: 440210, telefon: +40 261721971, fax: +40 261721972, persoana de contact: carmen muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante SC TRANSURBAN SA SATU MARE, str. Gara Ferastrau , nr. 9, jud. Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare PNEURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare pneuri cu impartire pe loturi dupa cum urmeaza: Lot 1 ? pneuri pentru autobuze;Lot 2 ? pneuri pentru autovehicule;
- loc de livrare : S.C. TRANSURBAN S.A. SATU MARE, str. Gara Ferastrau, nr. 9, jud. Satu Mare
II.1.6) CPV: 34352200-1 - Pneuri pentru autobuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 562 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2% din valoarea estimata a fiecarui contract de achizitie.Valoarea garantiei de participare/lot este precizata in ANEXA B. In cazul in care ofertantul formuleaza contestatie si in masura in careCNSC respinge contestatia, autorit contr va retine in baza art 2781 din OUG 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului de achizitie 1% din aceasta valoare, respectiv suma de 1415, 22 lei pentru lot 1.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor);Garantia departicipare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - virament bancar;
- instrument de garantare, emis in conditiile legii deo societate bancara sau deo societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata ? conform Formular nr.16;
- ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in contul S.C.TRANSURBAN S.A. SATU MARE nr. RO91BACX0000003027174000, deschis la UNICREDIT TIRIAC BANK;
- lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante - pentru sume pana la 5000 RON;Neconstituirea garantiei de participare pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, in cuantumul, forma si avand termenul de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei, conf.art.33 din HG 925/2006.ConformLegii nr. 346/2004 [1], IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50%. Pentru a se putea beneficiaefectiv de facilitatile mentionate, operatorii economici sunt obligati sa faca dovada calitatii de IMM.(Formular nr. 13)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se vaconstitui in termen de maxim 7 zile de la semnarea acestuia printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform formularului nr.5 si devine anexa la contract;Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prindepunerea sumei la casieria S.C. TRANSURBAN S.A. Satu Mare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea/eliberarea garantiei de buna executie se facein cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul de achizitie, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra lor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- completare Formular nr. 1; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile -completare Formular nr. 2;Certificat de participare cu oferta independenta ? cerinta obligatorie, conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta- completare Formular nr. 3;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, modificata si completata- completare Formular nr. 17-Declaratia se va prezenta si de terul sustinator-acesta nu se va incadra in prevederile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Csaba Molnar - Director General; Carmen Muresan ; Dan Florescu , Donca Vasile , Barbulescu Daniel ;;Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor exigibile catrebugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea in conformitate cu originalul); Certificat fiscal privind platataxelor siimpozitelorlocale (original sau copie lizibila semnata si stampilata, cu mentiunea in conformitate cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator eliberat de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? depus in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata , in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriSe va prezenta cifra de afaceri din ultimii trei ani (in lei si euro) luandu-se in calcul cursul BNR valabil la data de 31 decembrie alfiecarui an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe va prezenta listaprincipalelor livrari de produse similare efectuatein ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta parti relevante din cel putin un contract prin care sa se confirme livrarea de produse similare. Nu se impune un nivel cantitativ sau valoric al contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - din SEAP; -prin posta in urma unei solicitari scrise;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer